Zarurile Mosului



Mosul nostru joaca zaruri in culori albe. Pete rosii stau lipite
formand cifre pe partile cuburilor frumos slefuite.
Regula Mosului nu e diferita de regulile lumesti, de motivatiile
sociale.Rar sare din schema si "indulceste" cate un copil, ori
un om crescut "altfel" decat pe norme.
STAS-urile , da ele tin loc de frunte.

Saptamana asta voi maslui putin zarurile lui sa vad de mai stie
"jongla" cu ele :) .

Arunca Mosule si de pica altfel decat matale' barbosule stiai,
nu-mi incrunta din sprincene, si nu-mi cauta mie nod in papura,
adu-mi cadoul dorit si razi ..ho, ho, ho ... cum numa' matale
stii :)) .

Apoi daca unui copil sarac ii vei aduce un palat, sa nu faci
pe matale de frica, ca nu-ti mai primeste al 13-lea salariu,
eu nu l-am luat nicicand si in curand vom uita si noi c-a
existat.
Asa ca fii Mos de poveste, Mos indurator si iubitor, Mos
darnic fara critici,Mos albit de frumusesa multumirilor sincere ... .

Deci mosule, ti-am scris ... dar inca n-o sa stii ca ai zarurile masluite !!! :)

12 comentarii:

Erys spunea...

mosu' s-a cam smecherit! :)

Isis spunea...

Uneori cred că nici măcar măsluirea zarurilor nu mai ajută...
Fie ca tu să fii excepţia în acest caz! Să-ţi aducă exact ce-ţi doreşti!
:*
>:D<

Anonim spunea...

DRAGA MOSULUI....
ia sezi frumusel pe genunchiul
barbosului si spune-ti tot pasul.
durerea sa stii tu draga , este
spatele iubirii , ca reversul la
moneda , deci tot iubire inseamna
la fel si cicaleala , opusa alintarii...
tu nu vezi cit de iubita esti ,pt ca esti foarte speriata ....ca nu esti.
ia lasa aici , linga brad toata frica ta , caci am si copilas, care inca nu stiu
de ea si zimbeste-i mosului.
asa , cu toti dintii si stringe-ma
tare de git , ca sa siti ca te iubesc.

HO HO HO HO HO!

SARBATORI FERICITE
copil BRANDUSA.

OP

Septembrie spunea...

Bine te-am regăsit! M-am întâlnit eu cu Moșu și mi-a șoptit ceva...ști tu ce! Ajunge în curând! Puțintică răbdare..:)

Florina R. spunea...

Mosul tau va fi darnic, asa simt eu, pentru ca si tu esti darnica! Vei avea din partea lui bucurie si vise implinite...chiar daca nu pe loc!
Sarbatori fericite, si o imbratisare!

Nima spunea...

Sarbatori fericite !>:D<

Liviu R. spunea...

Primiti colindul?
Am plecat sa colindam
Domn, Domn sa-naltam
Cand boierii nu-s acasa
Domn, Domn sa-naltam
Cand boierii nu-s acasa
Domn, Domn sa-naltam
Domn, Domn sa-naltam

C-au plecat la vanatoare
Domn, Domn sa-naltam
Sa vaneze caprioare
Domn, Domn sa-naltam
Sa vaneze caprioare
Domn, Domn sa-naltam
Domn, Domn sa-naltam

Caprioare n-au vanat
Domn, Domn sa-naltam
Si-au vanat un iepuras
Domn, Domn sa-naltam
Si-au vanat un iepuras
Domn, Domn sa-naltam
Domn, Domn sa-naltam

Sa faca din blana lui
Domn, Domn sa-naltam
Vesmant frumos Domnului.
Domn, Domn sa-naltam
Vesmant frumos Domnuluï
Domn, Domn sa-naltam
Domn, Domn sa-naltam

Sa aveti Sarbatori Fericite! Cu drag, echipa mostwantedblog.org!

pandhora spunea...

sunt sigura ca Mosul are ceva doar pentru tine :)
Craciun vesel si fericit iti doresc!

Lotus spunea...

Ho ho ho, frumos! :)

Există afară un moş, rămas din moşi-strămoşi, căci aşa-i orânduit, care împarte, adună şi trage linie...

Dar există în noi un copil, căci aşa-i orânduit dinainte, care are puterea de-a măslui zarurile... putere pe care nimeni nu i-o poate lua şi pentru uzul căreia nimeni nu-l poate trage la răspundere, căci copiii şi nebunii ies de sub incidenţa legii iar moşul este păcălit la propriile lui zaruri de ei.

Prin urmare, fie ca jocul să-ţi devină a doua natură!

Sărbători Fericite!

Joker spunea...

crăciun fericit Brânduşel
îţi doreşte un tinerel..
:)

Brandusa spunea...

O imbratisare mare, mare pentru voi toti...si-un "Mos" pe "gustul vostru"... acum si mereu :)

Lexii spunea...

Ouu Mos Craciun joaca barbut:))