ce-i viata fara palarie ?!


Mi-am luat magazin, un magazin de palarii. Stau pe capete de manechine, inclinate pe-un ochi, date pe spate, mereu cocotate la modul "sic".
Si manechinele zambesc, doar in pauze vorbesc. Le-am ascultat azi noapte-n gand, spuneau ca magazinul meu e stramt si vor acolo aer parfumat, clienti distinsi, cafea la mic dejun si ceai la ora 5.
Hm, palarii purtam de mica, mai mult albe cu voaleta sau colorate viu cu flori pe ele, cu bor sau prinse mot, acolo sus pe coc.
... si astia de la PRO m-au incantat cu "palaria lor", acum le zboara, pe maine "hai salut" si "hai noroc".
Am palaria mea in gand, cu boruri largi de prima doamna, e palaria veterana si cand ma supar o trantesc aiurea de pamant ... ca ce, ce palaria mea vor alte palarii cu mine !

Hm, am magazin de palarii deschis in gand ! ... si vreau sa le incerc pe toate, dar si sa stau cu pletele in vant !

Nota-melodie : imi place Nico ca stie si are palarie !

Comentarii

Erys a spus…
Mai, cateodata, o palarie bine aleasa te scoate din incurcatura...
Oricum, jos palaria pentru magazinul de palarii si pentru modista!
Seara placuta!
Brandusa a spus…
Erys, pentru tine o palarie aruncata in aer si prinsa rapid din zbor... o noapte buna !
Elza a spus…
hei.. ai palarie noua :)
Brandusa a spus…
Elza, e furata ... si-mi place :))
Palarierul din Venetie a spus…
de unde si "aceeasi Marie, cu alta palarie!" :)
Brandusa a spus…
valabil si pentru domni palarierule, pot avea nu numai palarie ci si baston, asortate !
delliana a spus…
Mie mi-a placut in special Nico si pot spune ca e prima ei melodie care imi place 120%, restul imi plac doar asa, pentru vocea ei.

Iar avatarul tau e sic cu palarie.

O zi frumoasa sa avem!
Mita Baston a spus…
la masculi e "acelasi pampon, dar cu un alt baston!" :)
Brandusa a spus…
Delliana): .. da, sa avem !
Headdress-ul Fanica a spus…
Ce e viata fara palarie? Un pustiuuuuu....

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire