petrecere in pijama

Am plecat la cumparat pijamale.
Revin mai tarziu cu muzica, bautura, papa bun..
imagini si alte cele.
Sigur, ma puteti ajuta !
________________


(foto:http://s497.photobucket.com/)
Bobby vee - devil or angel



... la intrare melodia mea, apoi cu siguranta va rog a o schimba.

E bine asa? Va place?

Domnilor, pt voi nu am stiut alege, decat cateva cravate care vin de minune cu al dumneavoastra costum de pijama.


Dar nu va inghesuiti asa, avem destule.











..aaaa si perne pufoase..si lumanari, desigur..

Comentarii

Unknown a spus…
Vrea si eu la petrecere in pijamale si bataie cu perne;))

O duminica cat mai perfecta,iti doresc:) >:d<
Septembrie a spus…
Ce nevoie e de pijamale....:))
Erys a spus…
parul pe bigudiuri sau in multe codite, papuci din cei mai pufosi, pijamale sexoase, lumanarele zeci, perne peste perne, povesti ce se jeneaza de lumina zilei, ciocolata...ah, ce fain tre' sa fie...
Anonim a spus…
Ne primeşti şi pe noi?:) chiar aşa, virtuali...:) N-am mai fost demult la o aşa petrecere...din adolescenţă!

Mult succes, şi să îţi iasă bine! Te pup!
Brandusa a spus…
Dreams, sigur, chiar te rog. Sa-mi spui ce preferinte ai.
Brandusa a spus…
Septembrie, pai stiu si eu, virtual poti alege cele mai faine, cele mai bune perne, cea mai buna mancare...cu cele mai colorate lumanari, povesti de toate genurile ...uff...da, cum vrei tu, primim si-n rochii de vara, si-n costum de baie sa stii, e cald si bine inca.
Brandusa a spus…
Erys...daaaaaa...si "crantanele", saratele, fructe, putin vin, muzica in surdina pe fundal..nu de alta, da sa ne auzim mai bineee !!
Brandusa a spus…
Florina, draga mea bine ai venit. Ei cum sa nu, vezi ce spune Erys, de papucii pufosi, si... ai pe alese, vino sa ne povestesti de ingeri, oameni frumosi la suflet si intelepti la minte, cum stii tu a spune.
Imbratisare mare !
Erys a spus…
totul arata minunat! sa tot petreci o noapte alba cu toate gandurile despuiate de zale...
Brandusa a spus…
Erys, zanele noptii ne vor povesti, si-ntr-un tarziu vom adormi.
Candida fie noaptea ta !
Septembrie a spus…
Petrecerea-i de vină..:))
Septembrie a spus…
Ai un dar, la mine pe pajiște...:)
Brandusa a spus…
Septembrie, sigur, petrecerea e vinovata (am scuza) :))
... am luat darul. Mercic !
Liviu R. a spus…
imi place cravata... :)
Brandusa a spus…
Liviu, a ta este ! :)
erys a spus…
...bah, cine mi-a furat totoshii?
Brandusa a spus…
Erys ... :)):))
Anonim a spus…
http://www.youtube.com/watch?v=rEc8rGonrQw&NR=1






OP


LA MULTI ANI
Brandusa a spus…
Op, f.dragutz, multam' !!! :)):))
Erys a spus…
@Brandusa:...vezi de ce-i scuza mahmureala?...ca aseara nu-mi vedeam totoshii...LA MULTI ANI!!!!
TOT BINELE DIN LUME!!!!
Brandusa a spus…
Erys,... uff, ce m-ai distrat, cum tastam eu linistita, apari tu, strigand dupa totoshi.

Multumesc, esti o dulce !!
Septembrie a spus…
La Mulți Ani! Te-ai trezit? Vezi mai bine acu'?:)))
Brandusa a spus…
Septembrie, sunt fresh (de portocale)!! :))
Multumesc pentru prezenta si urarea ta !!
Septembrie a spus…
Să ai o zi minunată, prieten drag!
Alexandra a spus…
n-am mai facut de foarte mult timp o petrecere in pijamale:D
Elza a spus…
am lipsit. dar vin acum c-o dimineata :)
Unknown a spus…
Este ziua ta azi?Iti trimit si eu din indepartari multe imbratisari,pe un nor pufos iti trimit tot ce e mai frumos,iar pe vantul ce adie iti trimit numai bucurie.LA MULTI ANI!:) >:d>
Brandusa a spus…
Buna Alexandra, atunci poti veni la petrecerea noastra.Alegi pajamaua virtuala, voia buna..si hai.
Brandusa a spus…
Dream, multumesc suflete !
Brandusa a spus…
Elza, aha cu dimineata esti primita,... si cu inserarea te astept !
DUMNEZEU a spus…
La multi ani, copila mea!
De chestia asta am sa ma ocup personal.

Ei cum a fost? Fetele in piajamale iar barbatii doar cu cravate? :)
Mădălin Ciortea a spus…
Melodia este superba, este ca...o maioneza super reusita, de casa, intr-o salata de vinete proaspat decojite, gatite și inca putin caldute :)
Brandusa a spus…
Doamne, tu le stii si le vezi bine...asa a fost :)):))
barbatii cu cravate :)):)) dar nu cum i-ai lasat domnia ta, ci in costume de pijama asortate la cravate :)):))
Multumescu-ti de urare !
Brandusa a spus…
Madalin, de-ti place salata de vinete, cu maioneza, bine ai venit aici !
Catalin a spus…
Dar la căldura aţi luat-o în ecuaţie? :)
Brandusa a spus…
Catalin, caldura cu ?!
Anonim a spus…
Năucă ce sunt, nu mi-am dat seama ca e ziua ta! Te puup, şi cât mai mult noroc!
Brandusa a spus…
Florina, era mascata, ziua mea...hi,hi.
Multumesccccc ...te imbratisez, cu drag !:D
alessia a spus…
LA MULŢI AAAAANI!!!

Mulţi, mulţi ani să-mi şi să ne trăieşti, frumuseţe de OM!!!

MUAH, MUAAAH, MUAAAAAAH, NA! :))

Mamăăă, ce-mi placeeeee aici la tineee!!!
Anonim a spus…
TANTIIIIII
PE CE STRADA MERGI
SA-TI DAU ATACU
LA POSETA
CIT MAI ESTE LUMINAAA


http://www.youtube.com/watch?v=dcLMH8pwusw&feature=player_embedded#!


de la artificiiiii
la multi ani brindusa

si multe versuri
la activ...

op
Brandusa a spus…
Alessiaaaaa..uite cine vine la portita mea, Alesia... tra, la, la.

Uff cat am strigat dupa tine, de mi se uscase gatul, ia sa bem un spiridus ... un dus... pardon un caus ... de apa vie, sa reincepem povestile.
Ia loc, vrei la gura sobiei, sau jos pe podea, langa fetele vesele ?
Ba nu, stai langa mine icisa, ca prea te-ai lasat asteptata, cu flori si muze trimise sa-ti rezoneze-n ureche.
Si zi asa...cine-i gasca ... aaaa??
Brandusa a spus…
Op, pe strada Verii, colt cu Primaverii, ce taie Iarna si trece-n paralel cu Toamna..na, mai ia-mi poseta !:)):))
Aha vrei poseta mea cu vise, cu gandurile din zori, cand dorm adanc si sunt sora cu Soare Rasare, cu energiai zilei, ce vrand -nevrand cuprinde, batiste din inserare si dulcele orelor de somn bun. E o desaga sa stii...car multe-n ea.

...primesc cu drag melodia si urarea ta !
Anonim a spus…
sa ne traiesti
atunci
copile
drag



operator
Nima a spus…
Lamulti ani !
>:D<
alessia a spus…
Iu-huuuu, ce-mi place şi de gaşca taaa! E la fel de haioasă ca şi a mea!...

Bine v-am găsit, oameni frumoşi! :)

Mmmmm, îmi place aici la tine!

LA MULŢI AAAANI, gazdă frumoasă! :)
Elza a spus…
lma... cu intarziere. ma prind greu... pup!

pt tine
Brandusa a spus…
Nima, pofteste !
Un zambet larg si o imbratisare, de bun venit.
Brandusa a spus…
Alessia, vezi ca tortul e in camera ta, am credinta ca ma ajuti la stins lumanarile si ca-mi sopteste niste dorinte.
Acum topai si cant cu maimutoii din video.
Brandusa a spus…
Elza, am deschis cadoul, cu melcisori...da, si esti tu.
Ce bine ca ai venit !
Ma tot uitam dupa tine, si tu scriai in liniste, la masa ta.

Il vezi pe " Doamne-Doamne", mergi te rog langa el, are povesti alese, dar nu cred ca ti-a raspuns la intrebare...poate isi aminteste !
alessia a spus…
Eram sigură că ai să stai să te zbânţui până n-ai să mai poţi cu maimuţoii ăia!

Huuuuh, că acu' mi se uscă mie gâtlejul de când tot suflu în lumânările alea!

PS: Oare ce ai vrut să sugerezi tu, oare, când spuseşi "Alessia...tra la la", aaa?!?

Spune repede TOT, că nu'ş de ce-s în stare, NA! Hai s-aud!!! AUD???

:)))
Brandusa a spus…
Alessia, e cu batista parfumata ... din tra,la, la... veselia se afla la o fata... o fata frumoasa pe care o cunosc.
Stai sa respir, apoi mai zic.:):)
Imi adun fortele pentru o bataie cu perne, un dantuit, apoi la lenevit...pana dimineata.
Catalin a spus…
Ma gândeam că va fi frig în cameră. Atâta tot...
Brandusa a spus…
Catalin, ok, acum am inteles.
Brandusa a spus…
Multumescu-ti Doamne !

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire