noapte furata



Furatu-mi-ai din noapte licarirea,
sa umblu ca bezmetica prin ea,
prin intunericul si prin lumina ta.

Furatu-mi-ai distanta, dintre noi
sa poti sa ma cuprinzi,
si sa ma strangi.

Furatu-mi-ai si inima,
sa bata-n piept la tine ocrotita,
mai apriga, mai cu putere.

Furatu-mi-ai din nemurire rasarirea,
in hotararea ta de-a ma iubi;
cu tot ce insemna credinta si tacerea,
alintul, zambetul, imbratisarea, mierea ...

Furatu-mi-ai din noapte cautarea,
nelinistea si framantarea.
Furatu-mi-ai, ce tot cu drag,
eu am stiut a da...
doar tie simplitatea mea.

Furatu-mi-ai ce altul n-a sperat
si n-a stiut a lua.

Comentarii

Septembrie a spus…
Mulțumesc pentru curcubeu...:)
DUMNEZEU a spus…
Brandusa,
Preaiubita copila,

Versurile tale imi erau recitate seara de seara de ingerii mei. Am dorit sa te cunosc.
Esti intr-adevar la fel de frumoasa in sufletul tau, pe cat Mi-am imaginat. Ba chiar mai frumoasa.

Fii binecuvantata!
Brandusa a spus…
Septembrie, te rog sa zambesti.
Brandusa a spus…
Dumnezeule, tu de stii marea iubire, si infinit de ingeri ai, de te-ai oprit sa ma citesti ma minunez, si ma inclin... iau binecuvantarea ta.
Anonim a spus…
Quedate , mmmm ... nimic mai potrivit ... iar cine a furat , a stiut ce sa fure ... Buna dimineata , Brandusa !
Elza a spus…
neata la cafea :)

hm.de ce si-ar pune cineva acest nune?!? (il intreb pe cel de sus)
Brandusa a spus…
Iolanda, Buna dimineata om-traire, buna dimineata om-vis-frumos !
Brandusa a spus…
Elza, neataaaaaaa, e asa placut afara, putin intunecat, dar cald si liniste !

...intreaba mai cu forta, poate " cel de mai sus" te aude si raspunde.

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire