pretul corect , in spiritul iubirii


Art
Art Comments




De dupa perdele, dincolo de fiinta vazuta, dincolo de ceea ce scriu si fac, sunt EU.
Nu pot limita, fiinta mea intr-o singura imagine, intr-un singur sens...si nici pentru ceilalti n-o pot face.
Eticheta e usor de pus, azi toti stim "pretul succesului", "pretul magic", "pretul crizei", "pretul umflat"... dar cautam "pretul vietii".
Am ales, pe celalalt blog si pe acesta sa scriu despre mine, pentru ca ma vad si ma simt mai usor. Dar cutreier virtual, social. Contactele sociale, aduc in mine plusuri.
Din marea de simtaminte, am ales iubirea, ca balans al urii, al framantarilor zilnice, al bolilor lungi si grele.
Poate iubirea simpla e un "siropel" pentru unii, cand ei prefera bauturile acide, tariile.Dar cand vor obosi unde se vor retrage, in bratele cui ?!

Intre cele porunci, "iubiti-va", pe voi si semenii vostri, e prima! N-o neglija omule !

Nu poti construi vesnic cetati in minte, in care sa-ti inchizi iubirea.Tu, in tine vei fi gol, si ravasit, si ne-mplinit... si niciodata n-ai sa afli "pretul corect", al tau, al celuilalt pe langa care treci.

Comentarii

Anonim a spus…
o floare spune lumii
...TE IUBESC!






OP
Brandusa a spus…
Op, am invatat, si invat zi de zi cum sa simt si cum sa spun.
Erys a spus…
...fiecare secunda e o negociere...
Brandusa a spus…
Erys, as vrea sa-mi spui mai multe, sa continui ideea, asa cum sunt convinsa ca tu stii. Nu neaparat aici, la comentarii, poate printr-o postare a ta.
Zi frumoasa, cu daruri ceresti asupra inimii tale !
Elza a spus…
frumos post si foarte sincer :)

buna dimineata!
Celestine Mihaela a spus…
Si daca ai sti cat de simplu e...
Singurul nostru pret e iertarea!

Te tin in suflet.
Brandusa a spus…
Elza, multumesc! O buna dimineata si tie !
Brandusa a spus…
Celestine, inteleapta mea, suflet frumos, din care scrii si stii raspunsuri, ai dreptate !
QED a spus…
Chiar daca ma feresc de dragoste si mi-am ferecat sufletul, asta nu inseamna ca nu iubesc. Poate ca sunt toata un strigat de iubire, lacrima de iubire, rasuflare de iubire. Si am prieteni pe care-i iubesc si care ma iubesc. Asa ma consolez eu. Macar respect aceasta porunca. Cealalta iubire este adanc ingropata si n-am s-o redeschid nici macar din colturile, cotloanele mintii, creierului, amintirilor. Nu a existat, cum nu va exista alt'data.

Dar tot ce scrii exprima iubire si m-as fi mirat daca vreodata ai fi scris ceva care ar arata contrariul. Sunt atat de fericita pentru tine, cu tine, aici.
Brandusa a spus…
Qed, fara cuvinte scrise, cu gandul si sufletul meu te imbratisez strans.
Acum, aici, in viata asta am castigat amandoua, am castigat prietenie, incredere, deschidere... .
Bine ai venit langa sufletul meu !

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire