Ingerii de langa noi




Ingerii de langa noi au fete de copii ce merg desculti,
....sunt batranii ce-si cara spatele garbovit
pe strazi, ....sunt barbati si femei....oameni simpli.
Ingerii de langa noi au lumina in palma, cand soarele
le sta pe crestet... sunt cei ce ne privesc,
ce ne asculta,...cand noi nu-i stim, nu-i chemam,
nu-i auzim.
- Prinde mana mea, iti spune un necunoscut.
- Valseaza sufletul langa al meu, iti striga .
Ingerul de langa mine poti fi TU, ingerul de langa
tine pot fi EU... si langa noi, in inalt, cei doi ingeri,
ce ne vegheaza clipa.

Comentarii

Ryanna Pop a spus…
foarte frumos!...şi aşa este,doar că unora le place să rănească îngerii şi chiar să-şi facă titlu de glorie din acest fapt..din păcate omenirea mai are mult până departe....
Erys a spus…
mi-ar placea sa ne fim ingeri...
Brandusa a spus…
Ryanna, legata de mine e credinta, ca zbaterile inceteaza candva si ingerii se odihnesc. E clipa lor, momentul nostru de constientizare, de regasire a noastra in noi insine.

Stii vad pe zi ce trece cum epoca banului isi cauta sfarsitul in chinuri, iar in golul lasat de ban, trebuie umplut cu optimism, frumos pur, bucurie senina si liniste.
Brandusa a spus…
Erys, ne suntem, de vrem.>:D<
Liviu R. a spus…
cand ingerii sunt langa mine... acum stiu ca si lumea mea poate fi un paradis :) sa mai scrii asa frumos....sa te pot citii...si sa ma pot incarca de energie in fiecare zi :)
Unknown a spus…
Un inger esti,un inger sunt,ingerii suntem pe pamant...
Brandusa a spus…
Liviu, fiecare om ce-ti surade, sau te priveste ocrotitor, in circumstante diverse, cand tu ai nevoie de ce face el, de ce iti transmite, e un inger.
Iti marturisesc ca scrisesem putin mai mult si altfel, dar in joaca mea , am pierdut..si acum este doar esenta, a ce era, ce mi-am amintit, caci scriu ce simt, direct fara inflorituri si altele.
Daca am rezonat cu tine, nu au fost neaparat cuvintele, ci si melodia, imaginile, stare ... .
Zile senine tie !
Brandusa a spus…
Dream, sunt intre noi, si stiu ca tu ii poti pastra langa tine, pentru ca ii doresti, pentru ca esti blanda si visezi...pentru ca ii cauti.
Te imbratisez!

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire