Cugetari


In loc de cafea, cativa stropi de ploaie la geam,
si cateva palcuri de gheata-zapada, uitate de ieri.
Astazi reincepe cuvantul zilei de luni,
.. ies in stropii citatelor,
imi spal fruntea cu ele .
Tine tot de inviorare, caci daca mintea-mi e sanatoasa,
spiritul isi urmeaza calea destinului,
atunci si trupu-mi va fi sanatos.



------ Mahatma Gandhi ---- citate -------- clik -----
"Fericirea te face dulce, încercările te fac puternic, regretele te fac uman, eşecurile te fac umil, succesul te face să străluceşti, Dumnezeu te face sa continui."
"E uşor să fii prieten cu cei amabili. Dar a fi prietenul celui ce se crede duşmanul tău este chintesenţa oricărei religii."
"Pentru a putea recunoaşte spiritul universal şi omniprezent al adevărului, trebuie să fi capabil să iubeşti cea mai neînsemnată creatură - pe tine însuţi."

.... mai sorb o gura din ceaiul diminetii si tac, am tot timpul din lume sa mai spun cate ceva...continuati voi de va plac citatele, cu un simplu clik.Gandirea sa, a omului valoare spirituala e aici .

Comentarii

Septembrie a spus…
Bună dimineața....și....La Mulți Ani! E luni, nu? Mă primești și pe mine la ceai?
Brandusa a spus…
Buna Septembrie e cald, putin aromat cu miere si lamaie .. cana ta era pe masa, te astepta.
alessia a spus…
Bună dimineaţaaa!

Mmmmm, buun, minunat ceaiul tău: inefabil parfumat şi tare revigorant!

MULŢUMESC cu o îmbrăţişare maareee.

De o săptămână splendidă să ai parte!
Brandusa a spus…
Alessia, multam tie, vesela si placuta fiinta. Am prins imbratisarea, sa stii !
Erys a spus…
a mai ramas de-un ceai de seara?...de nu, ma multumesc peste poate cu ce-ai postat pentru spalarea fruntii...imi plac vorbele intelepte si nu ma satur de ele...
te imbratisez!
Brandusa a spus…
Erys...cu scortisoara (mai de seara)
aroma serii asteia...hai cu mine, in gand la masa rotunda din sufragerie, sa nu vorbim, sa asculta cum trece clipa-n vesnicie.
Te imbratisez si eu, cu drag !
Erys a spus…
...nu e de rau, dar m-ai facut sa plang cu vorbele tale...ori poate-s bolnava io in ultima vreme...
Brandusa a spus…
Erys, lasa-le sa curga, e timpul lor...apoi te vreau senina.

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire