nebunii astei lumi

Free Pics Photo Pictures Funny Pics
Photo Images at ImageHousing.com


doar noi nebunii
astei lumi,
mai iubim,
mai scriem poezii,
mai ascultam
de glasul inimii.

si toata lumea
se-nvarte
cand trecem noi
tinandu-ne de mana,
cu ochi mirati,
cu buze-n sarutari.

patrunsi ades de-apropieri,
in lacrimi stam imbratisati.
... doar noi nebunii,
mutei lumi.



Un raspuns al rezonantei :
"Si de vom tace
Tot ne vom vorbi !
In mute ganduri
Vraf de fantezii !
"

------- Multumesc Iolanda !
(http://iolanda-lovenotwar.blogspot.com/)

Comentarii

Celestine Mihaela a spus…
sa facem iubirea sa vorbeasca prin noi!


Ti-am rasp pe blog ul meu, am sa indraznesc sa-ti dau add pe messenger.

Te tin in ventricolul drept:)
Anonim a spus…
Si de vom tace
Tot ne vom vorbi !
In mute ganduri
Vraf de fantezii !
Brandusa a spus…
Clestine,.. cat inca mai suntem, noi nebunii lumii !
Brandusa a spus…
Iolanda, cat ma bucura prezenta ta.Vii rar, deschizi usa cu grija, iar eu de te gasesc am zambetul pe buze. Tu stii, ca scrii ... "ca de vom tace..tot ne vom iubit ""...am sa preiau versurile tale, daca nu-i bai. Iti multumesc !
Erys a spus…
sunt doua lumi intre cele multe, una care iubeste si una care doreste iubirea, dar care nu stie cum arata...inca o mai cauta muta, privind in jur cu mirare...
Brandusa a spus…
Erys, adevarat !:)
QED a spus…
Nebunii si-ale lor nebunii frumoase, pure.... Ale lor iubiri curate... Da, lumea asta este cu susul in jos, dar poate ca asa trebuie sa fie ca sa poata rasari oameni ca tine care sa descrie doar frumosul din ea.
Brandusa a spus…
Qed, ca mine, ca tine, oameni care sa guste frumosul.
Nopti luminate !
Anonim a spus…
Nu mai ştiu ce autor spunea - şi pe bună dreptate - că nebunii sunt cei ce duc lumea înainte.

Poezia ta este o "aplicaţie" în versuri!:) Te sărut, şi mă bucur că facem parte dintre nebuni1:)
Better a spus…
si fiindca indraznim,sa ne unim toti zborul spre neajunsul fiintei!
Brandusa a spus…
Florina, frumoasa si statornica mea cititoare, prima de altfel (nu uit)... imbratisare mareeeeee !
Brandusa a spus…
Better, si pentru asta, pentru curaj si vointa, ai mare dreptate !
Lumea noastra e atat de mare !
Anonim a spus…
aaa, daca-i cu nebuni
stiu si eu......


http://www.youtube.com/watch?v=VAYoT7KPnP8



op
Brandusa a spus…
Op, e, cu ei, nebunii lumii.

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire