un stil de viata

Aruncata de pe o zi pe alta, viata asta sloboda isi da in petec.
Nu mai stie cum trec orele, ba se rasfata, ba chiuleste adormita
cand ora ei e de varf...si i-au murit stelele pe umerii anilor,
tot mai garboviti in ochii trecatorilor prin lume.
Firesc ar fi acum sa laud patima trairii ei, tumultul ca
dopul sampaniilor agitate de mainile puternice...dar nefiresc,
ii laud azi plutirea in sperantele deschise-n plicul zorilor de maine,
si-n nefiresc n-am clipa inlantuita-n jurul gatului s-o port.

Ce zi e astazi oameni buni ?!
... si ce au ochii mei de vad asa ?!




Orbii nu vad, orbii simt, pipaie speranta.
Surzii nu aud, simt pulsul inimii, in mana ce-o cuprind.
.... ce handicap poate mutila simturile, incat sa pierdem iubirea ?!

Free Pics Pet Pictures Funny Pics


Comentarii

Liviu R. a spus…
ok,asta e o intrebare-intrebatoare si nu sunt sigur de raspuns dar incerc :- lipsa sufletului poate mutila simturile suficient de mult incat sa putem pierde tot
Erys a spus…
din ce in ce mai putini dam importanta celui de-al saselea simt...pacat, caci atunci am sti mai bine sa facem altora ceea ce vrem sa ni se faca noua...
Anonim a spus…
nu stiu... o mine nebuna si-o inima salbatica...
Brandusa a spus…
Liviu, de acord, in ideea ca au sufletele distruse.


Erys, da pacat ...


Elza, un handicat al mintii adevarat, un egou f.puternic, ce nu mai stie darui.
QED a spus…
Cred ca prea putini pierd iubirea... Ea este ascunsa doar si asteapta sa rasara ca pasarea Phoenix. Plus ca poti iubi in atat de multe feluri... Nenumarate.
Mădălin Ciortea a spus…
cred ca iubirea este un simt autonom iar celelalte simturi sunt doar receptori ai iubirii.
Anonim a spus…
Voiam sa scriu ceva asemanator , dar ma bucur ca am poposit intai la tine ... Caracterul sau noncaracterul e handicapul nostru , in rest n-avem nici un handicap , nici unul dintre noi , indiferent cat de completi sau incompleti suntem , fizic vorbind ... Stii ca imi place sa simt in braille de suflet , cum spun eu , fiecare fiinta cu care imi interactionez gandurile ... si am o bucurie imensa cand descopar ca n-am nevoie de poze ca sa imbratisez un suflet si ca ceea ce am simtit este mai relevant decat ceea ce am vazut ... Si ezit acum ... sa mai scriu ... sau sa iti explic in imagini , asa cum si cat ma pricep eu sa simt sau sa dau definitii si sens unor nonsensuri ?! Spunem putine , dar simtim multe asa ca te trimit , Suflet-Floare , sa-mi citesti finalul " comentariului " ... Seara frumoasa , Brandusa !

http://www.youtube.com/watch?v=urh3zos090o

http://www.youtube.com/watch?v=wr7hOZypXsY
Brandusa a spus…
Qed, optimist vorbind, imi place sa cred, cum si tu spui, ca iubirea nu se pierde, ramane in stare latenta, in toate formele ei.
Brandusa a spus…
Madalin, ce frumos ai gandit !
Brandusa a spus…
Iolanda, eu astept postarea ta, in gen. E un subiect care merita.
Seri minunate suflet-frumos !

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire