Poveste veche


Am sa va spun povestea veche,
povestea trenului trecut,
povestea trenului ce vine
in gari ce-asteapta azi sosiri;
... cu sali, peroane pline
si banci, ce inca sunt acolo
statui in calea ta;
...si suntem noi cu totii in poveste,
in diminetile vorbirii
si-al noptilor nesomn,
in asteptari, primiri si despartiri;
...


am sa va spun povestea garii
unde salasluieste inca, bagajul
cu iubiri, sperante, impliniri si vise;
.....
povestea, de nu e, va fi,
stinghera-n inceput, timida,
vulcanica-n esenta ei...
dar poate, inca-si cauta biletul,
un sentiment ascuns de ani,
intr-un unghier al inimii.

"un bilet de tren ascunde fiecare-n palma sa "



(foto:http://live2your2life.blogspot.com/2009/07/lumea-are-nevoie-de-speranta-ca-de.html)

Comentarii

Catalin a spus…
Mi-ar fi plăcut să fie nopţi de nesomn...; În rest: place!
Elza a spus…
da, mereu am un bilet cumparat :)
Brandusa a spus…
Elza, tine-l bine !
Brandusa a spus…
Catalin, nu-i bai, rescriem.
Unknown a spus…
In trenul vietii am urcat,
Dar nu stiu unde sa cobor,
Cu mine bagaje multe am luat
Dar le-am lasat pe un peron...:)
Deci si eu am un bilet de tren
Brandusa a spus…
Dream, biletul tau, numai al tau "fata-frumoasa-vis-iubire-poezie..."
denisia a spus…
Mi-a placut... cand am terminat de citit mi-am privit palma... oare ce am facut cu biletul meu?...
Brandusa a spus…
Denisia, buna !
... in buzunarul de la piept l-ai cautat ?! Poate instinctiv l-ai asezat acolo.
Septembrie a spus…
Ca să vezi....aveam și eu bilet și nu știam..:)
Brandusa a spus…
Septembrie, ai, ai bilet, cauta in buzunarul uitat.
Septembrie a spus…
Scuzați! Nu știți cumva unde duce?
Brandusa a spus…
Septembrie, de-am sti noi destinatia, ne-am chema demiurgi.
E bilet numai dus...oricum !

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire