... de ciocolata

Va fur un sarut ... de ciocolata :)
pe-o ureche de iepuras...de ciocolata (hi,hi..urechi mari)
intr-o zi de Paste...de ciocolata
ciocnind inima voastra de a mea...de ciocolata

Hei lumina hei, esti iubirea mea,
nu te voi uita !
Te port in pantecul ce-mi procreeaza ,
te port in mersul pe strada,
in zambetul spre soare
si-n ochii mei ce iarta si merg spre inainte...
spre implinirea finala.

Pentru toti dragii mei dragi, ce trec,
inca mai trec pe aici :) un sarut pe frunte
si o imbratisare mareeeeee >:d<

Lumina si dragoste !!!



...cam astea sunt ritmurile mele...de sarbatoare :)

14 comentarii:

jai spunea...

mini vacantza
pe cinste sa ai
si
lumina
din tine
sa-ti arate drumul
pastreaza ca pel mai drag copil al tau

Brandusa spunea...

Jai, te sarut om bun :)
Lumina si iubire in zile si-n nopti !

Apple spunea...

Vals acum şi-ntotdeauna în viaţa ta , Brânduşa ... Pune-ţi pantofii de bal ... Pup şi îmbrăţişez ... Paşte luminos îţi urez !

http://www.youtube.com/watch?v=09dFImdybKU&feature=channel_video_title

Brandusa spunea...

Apple, valsul e in inima mea...!
Pe pantofi, au cine ma calca ?:))
Glumesc, desigur.
Sunt in lumina de afara si-n lumina interioara,...e ce-ti doresc si tie.
Cu drag,

Erys spunea...

superb! io trebuia sa te sarut cu ciocolata!...am pe suflet asta, dar alergatul intre trei case m-a terminat inainte de a-mi termina si eu ale mele...
pup sufletul tau cu dor si cu gand bun de Paste! Paste fericit, Brandusa!

pandhora spunea...

Paste cu Lumina si liniste in suflet iti doresc la randul meu!

Brandusa spunea...

Erys, te mentii, in forma..de cozonac Hi,hi.
Draguta esti ca totdeauna. Hai sa-l papam pe iepuras :))

Brandusa spunea...

Pandora, sa fie, in toti, si-n toate !

alessia spunea...

Ţup-ţup, iaca şi Iepuraşul meu cu un pup pentru tine...în paşi de vals îmbătat de Primăvarăăăă!

http://www.youtube.com/watch?v=IcMiKulC1rI&feature=related

Ete ce făcuşi cu ciocolata ta, vezi?!:))

Îmbrăţişare cât toată primăvara lumii!

Să-ţi fie Sărbătoarea SĂRBĂTOARE, frumuseţe din Frumuseţe! :)

Brandusa spunea...

Alessia, mmmm..plutesc cu florile, in frumuseti si-n bine.
Multam' fain Alessia, esti dulce, dulce :)

Danielle Wolf spunea...

Pe Ţupa-Ţup l-am sărutat pe urechiuşa stângă şi mi-a rămas un pic de dulce pe-a mea buză... S-a observat? La urechiuşă are-un colţ... pătat.

Paşte fericit!

Brandusa spunea...

Danielle, ahaaaa, deci tu erai, ce papai din urechiusa :))
Te pup, cu dulce :)

Senina sa fii !!!

Ryanna spunea...

oho,pe aici se petrece nu glumă!:)...şi cu iepuraşi de ciocolatăăăăăă:))..ne îngrăşăm tare de paştele ăsta:)...
îţi doresc să ai o sărbătoare cu bucurie şi linişte în suflet,iar lumina sfântă a invierii să-ţi lumineze viaţa şi inima ta:)..petrecere frumoasă alîturi de cei dragi!:)

Brandusa spunea...

Ryanna, multumesc :)