Ooooo, eeeee ! Nebunia nu treceeee !


...cat ?! Forever !!
Nu stiati, nebunii au lumea lor, inauntrul lor.
Iubesc nebunii fericiti ...si cine se stie asa
are un dar divin...zambetul oglinzii din baie. :)

Oglinda mea se stramba, ma vede sifonata.
Aaaa ?! Da am fata sifonata.:(
- Ce stii tu rautacioso, sunt racitaaaaaaaaa !
:-p
Asa, i-am scos limba, m-am razbunat pentru fata
pe care mi-o arata...si ce daca, ma fac eu bine
si frumoasa.



Ia sa vad cati mai vorbesc cu oglinda lor, ca la 12 ani
, ca la 14, ca dupa prima intalnire, primul sarut,
primul succes la scoala, la job ... ?!
Eu zic sa recunoasteti, macar si cu un zambet sarcastic
in colturile gurii ! :d



Va ascult, imi fac inviorarea, molatec...hi,hi, dar insist,
si-i spun oglinzii :
- Ba tu, tu esti urata ... si ciufulita !! :)))))

... apropo, Ally tu esti super !!!

Comentarii

Anonim a spus…
:))
Ba oglinda e netedă şi strălucitoare!
Uite aşa!
Anonim a spus…
Nici nu trebuie să treacă, Brânduşa, mai bine nebuni frumoşi, decât cuminţi plicticoşi!:)

Şi, lasă că te împaci tu cu oglinda! Şi eu, de câte ori am avut "feţe" şifonate, nici nu le mai număr!:)

Pup!
jai a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Brandusa a spus…
Blue, si ce o intrebam ?!
-"Oglinda oglinjoara..." :))
si a raspunde
- Ba tu, ba tu, esti mai frumoasa ! :)
Ehei, e bine sa ne hranim cu zambete !
Brandusa a spus…
Florina, cumpar alta :)))
Ca daca o sparg, cica e un semn :)))
Anonim a spus…
daca e pozitiva, niciodata nu trece :)
Brandusa a spus…
Elza, altfel de nebunii nu iau in calcul :)...desigur, pozitivaaaaaaa :)

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire