Ea -De vorba cu inima sa


Mai lasa-ma, nu ma privi asa ?!
 
 M-ai umilit in public, jucandu-ma pe-o fisa la ruleta . Ce vrei acum, sa te mai port ?! 
 
Naluco, nu-mi  zambi , tot nu  te iert. Ti-am spus ca n-am mereu noroc, ti-am spus sa nu mizezi pe ochii si pe mintea mea. N-am aroganta, n-am costum de gala si nici papucii de Cenusareasa .
Mai lasa-ma, nu ma mai risipi . Abia m-am adunat de jos. Parca nu stii, cum te zbateai cu mine, plangeai si tu, plangeam si eu.
Iar ultima gaselnita a ta, a fost sa-mi pui si sufletul in palma . Saracul, suradea neghiob  in lume, o boare parfumata  in forma sa de floare. Timid, sfios in imbulzeala, uitase cine-i si ce vrea.
 
Asa, sa taci, doar sa asculti. Cam tarzior clipesti ca ai intelege ! 
Povestea ta e si povestea mea . Te-ai lamurit acum, micuta mea neghioaba ?!

... si te dezleg acum, sa plangi de vrei !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire