Picteaza-ma un cer

Picteaza-mi mainile sa-ti scriu cu sufletul stingher 
un puzzle  pe un cer rebel.


Picteaza-mi iarna mainile inghetate , 
sa-ti scriu doar cand respir cu sufletul;

picteaza-mi cu flori ochii, 

sa vada-n departari doar dalbe rochii;

picteaza-mi zambete surasul,

o primavara s-o inmugureasca solitar;

 picteaza-mi in zapada pasii,

alaturi de prezenta si de umbra ta;

picteaza-mi gura a cireasa coapta,

sarutul dintr-o alta vara,
intimitatea inceputului  de-mbratisare calda;

picteaza-mi inima iubire a sotron,

cu creta in culori de curcubee,
 sa fie roz, si albastru ... si nebun si bun,
pe cerul meu si-n calea ta lactee.




3 comentarii:

Ryanna spunea...

Îţi urez, tie şi familiei tale, multă sănătate, fericire şi MULT NOROC în viitor!
Crăciun fericit!

Bucuresti servicii spunea...

Superb!!!!!

Brandusa spunea...

Ryanna, asa dor imi era de tine!
:) Multumesc pentru urari si te astept si-n 2014 sa ne povestim cate una, cate alta.
An bun si frumos si tie Ry !