? intre !



Ce caut eu in viata mea,
pe unde stiu unde sa-mi las sa cada inima ?!

Ce vreau sa stiu din viata mea,
pe unde-mi umbla nesatula mintea ?!

De unde tihna-n viata mea,
cand zbaterea e hrana ?!

...dar ma voi aseza,
in liniste voi sta,
sa te ascult cum canti tacut,
sa te privesc cum razi pe mut,
de tot, de toate, ..de trecut,
de multe alte clipe vii,
de nu le stii ...si de le stii;

intre mirari si intrebari,
e doar un pas suav de vals;
intre impliniri, dezamagiri,
e o miscare de tango brutal;
 ...
de vreau ma recompun in dans,
si rad un ras nitel isteric,
de  non-incepator angelic
ce-si tremura a trandafir,
petala, tepul ...trupul sau simbolic.

Comentarii

Anonim a spus…
Pretuiesc impresia de delicatete pe care mi-au dat-o aceste randuri. Le-am citit atent, intai, si apoi, cu emotie. Multumesc!
caramitru a spus…
Cea mai frumoasa pagina facebook de dragoste
https://www.facebook.com/dragostea.invinge.tot.intotdeauna
caramitru a spus…
Cea mai frumoasa pagina facebook de dragoste
https://www.facebook.com/dragostea.invinge.tot.intotdeauna
Anonim a spus…
Frumos. Superb blog, felicitari!

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire