Mi s-a parut




Mi s-a parut ca de mana prin multime, tu ma tii,
si pasul candentat cu al meu il porti,
in  ritmul unei stari din noi, amandoi.

Mi s-a parut ca dorul mi l-ai imparti,
si ca pacatul nu-i iubirea dintre noi,
si ca durerea ar fi cruda, nesfarsit de rea.

Mi s-a parut ca langa mine iti cutreieri viata,
si doar dintr-o privire simpla noi am sti,
ce e caldura imbratisarii bratelor, si revederea zorilor.

Mi s-a parut imi raspunzi cumva,
prin gestul zambetului tau aprobator,
si ca am fi doar doi in toata nebunia  asta.

... dar ai dreptate ...doar mi s-a parut.
______________________________
"Brandusa SimMB- Doar mi s-a parut
______________________________

Ambala & Laid Back - Walk With The Dreamers


https://www.youtube.com/watch?v=0GG6OjN0Jj0

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire