Cautari

Ti-am privit fereastra. Era rece si intuneric, fara albe perdele, cu draperiile trase.
Nici cea mai mica lumina  nu-mi arata ca mai existi in acel loc. Poate deja ai plecat
 cu trenul expres al altui vis, inca nescris. Desi nu cred. Am credinta mea.
Inca-ti port in mine increderea in tine.
Si-am  stat ore crude  la fereastra, sa te vad trecand. Vesel sau abatut. N-ar conta.
S-a intunecat pana si lumea, asteptand trecerea ta . Am cumparat si dioptrii mai mari
 la ochelari, doar sa te pot zari. Sa nu te pierd ca-n alte dati, cand din neatentia-mi
 te-ai oprit si-ai ciocanit ... dar eu nu te-am auzit.
Te stiam locuind in mine, si te stiu si acum. Dar atunci erai generos in vizite, erai
generos cu tine si cu mine, ascultai...ma ascultai.
Acum esti umbra iubirii vii,  ce-si plimba pasii tacuti, felinic aproape,  prin mine. Desi
 oricat de discret ai fi ... eu stiu, stiu ca tu esti umbra mea.  Si stiu cand pleci, si stiu cand
 vii, prin ore si prin timp in lumea gandului meu.
Asa ca o sa-nchid fereastra. Mi-e prea frig sa te mai caut cu privirea ... si de te-oi cauta
 cu-al disperarii val, voi pune palma-mi aici...fix pe locul acela cald unde-mi locuieste
 inima.
Si atunci te voi gasi.
____________________________________________________
Brandusa SimMB - Cautari


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire