Vremea coronitelor


Fiindca prietena mea Erys, mi l-a trimis, ceea ce ma obliga la un raspuns sincer.

Despre cele 10 chestii care imi plac (incerc o insiruire):

1.sa locuiesc la poale de munte dar sigur sa am in preajma o apa limpede, curgatoate;
2.florile, gradinile si parcurile ingrijite cu fantani, banci,.... verdeeeeee;
3.copiii care spun sotii cand nu te astepti, copiii veseli, chiar alintati (fara plansete);
4.papa bun, cat mai bun, papa care arata bine in farfurie si-mi gadila nasul :)):));
5.filmele bune, lasate sa curga fara grija, in linistea serii;
6.dansul ( dansul liber, nu impus, in ritm de inima), o pasiune veche (acum dansez mai mult in gand )
7.partea oculta, spiritualitatea venita din cele mai ingalbenite file ale istoriei;
8.oamenii care stiu ce vor si-si traiesc destinul cu sarm si curaj, fara cramponarile si limitarile societatii, figuri ce intorc lumea de dos.
9.animalutele nevinovate
10.calatoriile, cu tot ineditul situatiilor.

.......
de omis, sigur am omis multe, viata ma invata zilnic sa "plac" cate ceva !

"Premiul" meu merge catre toti cei pe care ii vizitez, de cate ori pot, si ii tin cu respect in lista de favorite.
Si daca se poate... si daca se vrea... eu oricum va pun coronita :) !!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Gand de cafea tare