cascada * in cascade***



Oameni cascade, fluxuri puternice, strapungand bariere.
Cad si ei, dar n-ai timp sa-i vezi,
si-n clipa urmatoare deja iti zambesc, stand drepti.

Despre cascadele umane as vrea sa vorbesc, dar nu-mi ajung cuvintele !

Un altfel de om ma tine pe linia de plutire zilnic ...
si cand navaleste, racoreste cumplita zi torida din mine,
fuge moleseala, fuge ne-chef, dispare timp, spatiu, loc...
si ma remontez din praf, din pierdere.

Am cascada mea, ochii mi se scalda-n ea
... si inima... si sufletul ... omul meu de trei stele !!!

Energie pura-n mainile mele,
un copil cu bratele pline de flori
alergand spre soare .

... iubesc noptile senine de vara, si viata asta, buna-rea .

6 comentarii:

Erys spunea...

...ce bine e sa ai pe cineva care-ti da energie!

Elza spunea...

si eu tot :)

Brandusa spunea...

Erys, cu siguranta...e bine !

Caldura mare ziua, nopti racoroase, uite cum le compensam.

Brandusa spunea...

Elza, ... da, asa se iubeste viata !

Anonim spunea...

..cam putine stele are nenea
vinde la crizaa , ca sa se scoata?

..
glumesc, ferice de el spun
si nummai bine la am2!




op

Brandusa spunea...

Op) "Asculta, priveste si tacI"...eventual comenteaza in scris
-glumesc desigur

da, marim numarul steleor, toate din "calea lactee", e de ajuns ?!