Clipa implirii



Pentru o clipa am inchis ochii
si te-am prins cu degetele,
pipaind aerul de unde vii.

Pentru o clipa am rupt distanta
cu fruntea stand pe pieptul tau
si inima-ti pulsa destin.

Intr-o clipa te-am aflat ,
intreg ... total ... firesc,
ramas sub pielea sufletului meu
dintr-o eternitate adunata intr-o clipa.

Acum ma odihnesc in rosul tainic
al implinirii clipelor din noi.



vor trece ani si
tot atatea clipe peste clipe,
si-n fiece bataie a pendulei,
in fiecare vers al nemuririi scris
... vom fi noi.

8 comentarii:

Septembrie spunea...

Hm...aerul prinde forma sufletului....

ELENA spunea...

Pentru o clipa am rupt distanta
cu fruntea stand pe pieptul tau
si inima-ti pulsa destin.
Superbă..pentru o clipă
am crezut că am greșit adresa..
ce schimbare!
Să ai o săptămână frumoasă!
Te îmbrățișez cu mare drag!

Erys spunea...

...prin prooroscop se vede iubire!

lois spunea...

frumos
imbratisare

Brandusa spunea...

Septembrie, aha, cam da.

Brandusa spunea...

Elena, imi plac schimbarile de forma, nu si de esenta.
Multumesc !

Brandusa spunea...

Erys, se vede "in lung timp" ?!

Brandusa spunea...

Lois, am prins imbratisarea !