EU SUNT... FEREASTRA TA

Marry Carewe & John Baker - I want to spent my life time loving you


EU SUNT ferestra, tu o poti deschide,
o poti tranti pana se sparge
in a marilor mii de catarge,
in cioburi de iubire vii.

EU SUNT fereastra prin care ades
tu mana alintarii treci,
a stranselor imbratisari;
cand liber visu-ti lasi ...

EU SUNT ce vezi tu dincolo de mine,
abisul implinirii si-al nemuririlor din noi;
al neimplinirii zilnice din pasul trecator,
si al comorii vietii,
ce vrei, nu vrei... oricum va trece.


EU SUNT o suferinta mult mai grea
decat tu o poti respira,
stand la fereastra mea.

EU SUNT iubirile ce te tot cheama,
de cand eternitatea nu era pe ceas,
si ochiul nu stia privi...
acolo langa inima-ti eram... mai stii ??

De suna dezarmonic, de suna cunoscut...
EU SUNT pacatul si virtutea ta.
EU SUNT ... cat noi mai suntem vii.

----------- Brandusa ------------------


14 comentarii:

jai spunea...

................

EU SUNT ... cat noi, iar suntem vii.


sa am pardon
suna mai fain
ca nu-i treaba mea
sa ma bag
peste artist
si eu
..

Brandusa spunea...

Jai, te poti lipi...cuvintele artistilor,(e o lauda pentru mine), iti pot tine de urat, de cald in serile de iarna.
Da, suna bine si asa, cum tu spui.

Ryanna spunea...

moam,ce faină schimbare de look al blogului!...frumoase şi versurile,şi ce să mai adaug..în faţa unei frumuseţi duble, ba nu, triple,adică Tu,blogul,şi versurile,ce poţi să mai spui...rămân fără cuvinte:)....

Brandusa spunea...

Ryanna, starile s-au suprapus...si o bagheta fermecata, de undeva ...mi-a ajutat norocul de a fi, ca blog asa.
Multumesc !

Erys spunea...

...eu vad pe cineva legand de un catarg bucati de iubiri...Brandusa...corabia va ajunje pe maluri insorite si linistite...

Brandusa spunea...

Erys, vreau si eu binoclul tau...macar imprumut (ca vede optimist) !:)

Septembrie spunea...

Frumoasă hăinuță! Îmi împrumutați și binoculul, vă rog?..:)

Brandusa spunea...

Septembrie, desigur, facem miscarea cu binoclul...dar atentie, e bun de vazut pe corabia altuia.:))
Asa ca intai ma uit eu pe a ta si pe a lui Erys, si vad de bine, vad impliniri, bucurii...acum ia-l si treaba ta in curtea cui te uiti cu el.

Septembrie spunea...

A, ce fain eee!..Uite, eu văd un tărâm fermecat, Brândușa parcă-i spune...mai văd că-i bate primăvara la porți....a, da! Și mai văd că negura se ridică și lasă loc unui timp nou....

Brandusa spunea...

Septembrie, asa ?!
...mai priveste, mai priveste!

Septembrie spunea...

Păi privesc...stai așa...parcă se apropie cineva...nu-i văd chipul...dar poți să-ți asculți inima...Mai văd zile gri pe ici pe colo, dar în depărtare văd că se pregătesc raze de soare să le străpungă...:)

Elza spunea...

hei., ce frumos. ferestrele sunt mereu luminoase :)

Brandusa spunea...

Elza, desigur, de stim privi prin ele.

Florina R. spunea...

Tu eşti tot ceea ce eşti...:)
Minunat, cred că a înţeles orice om care mai este...

Te sărut!