soare in noi




Mi-am plimbat pentru tine trupul in soare,
mi-am purtat ochii prin lumesc
... si era pace, era frumos, era liniste, era tihna.
Mi-am plimbat viata cale de o zi,
la poalele cerului, pe umed pamant
... si eram impreuna, zambete calde de lumina.
Nici disperare, nici dispret, nici ciuda, ura
n-aveam in soarele amiezii crude,
... desculti in noi si goi de griji.
Mai sorb o ora, mai sorb o zi, o viata
in dulce-acrisor din flori de mar,
si-mi prind in par cunuta ta de flori,
curata, dalba, creata pe margini de speranta.

4 comentarii:

Erys spunea...

stari binevenite, mult dorite...

Brandusa spunea...

Erys, ...in bai de soare.
Atat de bine a fost astazi, parca se simtea miros de primavara.

jai spunea...

iti daruiesc picioarele mele
danseaza cu ele
da ai grija
am 1.90
sa nu te impiedici
hi hi hi
fain post

Brandusa spunea...

Jai, imi ajung o pereche...de aripi.hi,hi