era 2


                       M-ai indemnat sa curgem impreuna, 
         si-am suras.
                       In mintea mea n-am cum sa curg,
         nici iluzoriu, nici de mana.
                       M-ai privit si mi-ai cerut sa ne topim in doi, 
          ciocolata neagra, dulce, buna.
                       Mi-am privit trupul alb si-am ras
           inchipuindu-ma in terapie ciocolata fina.
                       Mi-ai spus: esti o zuza si-o copila ...
          si-am tacut, stiindu-ma si dura si matura.

                                                 ... dar in era lui 2,
                            tu stiai urmarea despre noi,
           eu doar saream timid pe unu si pe doi.


4 comentarii:

erys spunea...

un pact tacit
intre unu si doi
vinovati amandoi
de iubire...

Bianca Badea spunea...

Nu stiu daca am inteles exact textul. Ea nu poate sa indeplineasca asteptarile lui?

Brandusa spunea...

Erys..."vinovatii fara vina, cer sa se faca lumina" :) Da, un pact nescris, nestiut de ea.

Brandusa spunea...

Bianca, initial ea este sceptica relatiei, in timp ce el stie deja viitorul lor ca si cuplu. :)