Mos frumos - Let it Snow!


******************************
A troienit zapada-n curtea mea,
copaci o tin cu bratele,
pe case doarme de cu seara,
pe uliti nu e chip sa treci..
caci ce-i soseaua asta nationala
decat o ulita, cand e zapada ?!
Iar nasul doar putin l-am scos,
si "tup" un fulg s-a asezat,
sa-mi spuna el secret de stat,
ca vine Mosul pe-nserat...
aaa?? daa??? ma tot prefac uimita,
si care dintre ei ? intreb
cica e cel pentru copii cuminti
si de parinti mai uita el nitel...
E Mosul Nic' e Mos Frumos,
ce sta ca duh si se coboara,
cand noi dormim sub plapumioara.
********************************
Uitati copila cum asteapta :... (povestea veche e aici, povestea ei, a fetei)

*************************************
Ce zici, ti-ai curatat deja ghetutele, le-ai pus la usa ?!
Asa rapid ?? Eheiiii, nu mai e mult pana diseara !!!
(despre Mos Nicolae)

*************************************
... cand el apare, chiar si ingerii adorm,
si vine, vine sigur !
Sa va fie somnul cu folos !
*************************************

22 de comentarii:

Elza spunea...

da... eu il astept :)

Brandusa spunea...

Elza si eu, inca de dimineata :)

septembrie spunea...

:)..eu o să îl ajut..la împărțit daruri..:P...așa că, fiți cuminți!!

Brandusa spunea...

Septembrie, atunci ajuta-maaaa te rog... !

Pe blogul grupului, am postat "Fetita cu chibrituri", vreau un dar si de la tine pentru ceilalti, o postare din sufletul tau de copil mare, pe care sa o pot prelua acolo.
Stii, e frumos si cald sa fim o mana de oameni si nu singuri .
Cu mult drag,

QED spunea...

Si eu il astept. Maine ma imbrac in rosu ca sa sarbatoresc darurile primite. Da, in rosu.

Brandusa spunea...

QED,rosuuu daaaa...si caciulita ?!

Florina R. spunea...

la mine Moşul a venit tocmai de la Galaţi, de la ai mei!I-am dat o mână de ajutor, şi am luat pachetul de la autogară. Noroc de Moş, că mi-a trimis până şi mâncare!

Tare frumoasă poezie şi cântece! Să ai parte de un Moş bun!

Brandusa spunea...

Florina, dragii de ei, mereu prezenti de sarbatori, chiar si de la distanta.
Te imbratisez, sa-ti tina de cald si sa-ti aduca liniste in noptile geroase !

...ღ...dream...ღ... spunea...

Si eu mi-am facut ghetuele si il astept,acum sa vad daca vine;))
App:frumoase povestile de mai sus si poezia ta:)
O imbratisare calda iti trimit din indepartare>:D<

Brandusa spunea...

Dream, bine ai ajuns!!! Vine mai, vine, cu tolba plina de daruri ... cu ganduri bune, cu speranta, frumuseti, iubire, liniste , pace.

Am biscuti si ceai.Ce spui, stai langa mine sa cautam o poveste frumoasa sa se implineasca ?!

septembrie spunea...

Ok.. Brândușa...o să ai povestea. Încep acu să scriu, dar...doar la ora 12 seara o să postez. Cred că o să-ți placă...mi-a venit o idee....

Brandusa spunea...

Septembrie, hi,hi..aplaud ca un copil, nu ma culc, te astept Mos Dulce si Frumos.

...si doar daca vrei si poti, si-ti face tie bine.
Oricum iti multumesc !

...ღ...dream...ღ... spunea...

Cum sa refuz asemenea oferta?
Asa....m-am asezat confortabil,am mai pus ceva lemne pe foc sa il mentina si acum sa cautam povesti:)

septembrie spunea...

:) nu te bucura de acum..poate nu o să-ți placă...de fapt o să fie mai multe povești în una singură...cred...să văd ce iese! Că de obicei vreau să scriu ceva și iese altceva..:)

Brandusa spunea...

Dream, asa, asteptam putin, mai crantanim biscuti, privim stelele( pe geam)... cat sora mea din toamna, Septembrie, ne scrie.
Bine ca ai facut focul, mi se facuse frig, si-mi place sa privesc cum joaca pe pereti umbrele. Ades privesc limbile de foc, cum urca si coboara, cum se impletesc, se despletesc, intr-un dans nesfarsit.

Better spunea...

Ma bucur ca ti-a placut :D
Sa ai o seara plina de cadouri!

Brandusa spunea...

Better, am luat poezia de la tine, ca dar de seara magica.
Mosul sa-ti sarute gandurile bune !

liviu radulescu spunea...

bai...cine mi.a ascuns ghetele?! :)))
...cadouri multe de la Mosu' va doresc la toti :)

Better spunea...

Multumesc,om cu cuvinte calde!

Brandusa spunea...

Liviu, tuuuu le-ai ascuns, vezi de le ai in picioare ! :)):)) Mosul e pe drum !

Erys spunea...

mai, veni Mosul Nic'...si m-am bucurat nespus ca n-am sarit din schema iara...cu asta, n-am scapat de nostalgii, dar o sa-mi revin curand...

Brandusa spunea...

Erys, o figura Mosul asta, cand muiaua, cand cadoul.
Ma bucur ca esti asa, nostalgica !