Priveste-ma in ochi !

Priveste-ma in ochi,
cand eu ma uit sagalnic,
sa prinzi indemnul meu.



Priveste-ma in ochii astia mari,
treziti abia din somn,
sunt limpezi ?!

Priveste-ma in ochii astia
ingrijorati si prea tacuti
ce-ti spun :
nu pot, nu sunt acum aici !

Priveste-ma cand sunt copil salbatic,
ce tipa, zbiara, urla-n el,
si-nchide-ma c-o vorba,
sa tac a nebuniei clipa.

Priveste-ma cand imatura plang
si boabe mari m-acopera,
tu lasa-ma sa-mi spal obrazul,
si sufletul sa-mi curat.

Priveste-ma cand genele cazute-mi dorm,
ca vis pribeag ce-si cauta odihna.

Joe Dolan - More and more


Priveste-mi irisul,
cand te privesc chiar eu
si te inec in el, te sorb,
te prind pana in suflet
si te citesc pana in inima.

14 comentarii:

Elza spunea...

sunt limpezi :)

Brandusa spunea...

Elza,...nu mereu :)

lois spunea...

tu ai scris poezia ?
impresionat
chiar ma regasesc in unele versuri

Brandusa spunea...

Lois, cam tot ce postez este scris de mine, si daca preaiau dau sursa.
Cu siguranta, privirile vorbesc, sunt poeziile din noi.
O poti lua ca dar, daca iti place !

PTRUPTRUCEA spunea...

M-am uitat in ochii tai. Am alunecat in irisul tau. M-ai prins? :)

Brandusa spunea...

Ptru... te-am prins...de-o ureche, te mai tin ?? :)

Erys spunea...

ochisorii tai limpezi trec ca lumina prin sticla atunci cand privesc in adancurile altor ochi...si sunt convinsa ca pot citi multe prin hatisurile gandurilor...

carter spunea...

Te-am adaugat la Persoane interesate as fi fericit daca ai face si tu acelasi lucru multumes

Brandusa spunea...

Carter, buna..."cine esti tu spune-mi si mie, din ce planeta albastra" ai venit ?!

Intai de toate trebuie sa stii ca aici nu facem troc...tu ma treci la favorite, apoi eu pe tine...e valabila chestia cu " vazut, placut", pus in lista, asta referitor la ce scriem, da??

septembrie spunea...

Eu văd doar unul..(ochi)..parcă din spatele unor fulgi de nea! Am uitat să-ți spun ieri La Mulți Ani!..:)

Brandusa spunea...

Erys, tu ma cunosti blanda ... mai putin cu fulgere in ei :)

Brandusa spunea...

Septembrie, :) nu e tarziu nici marti.:)

Liviu Radulescu spunea...

privesc!....si-mi place ce citesc!

Brandusa spunea...

Liviu, citeste ... priveste !:)