Baba-oarba

Neputinta si-a pus nas de mocov fiert,
ii scot limba strambandu-ma haios,
dar ea smechera, fuge, se ascunde,
si traieste acelasi joc al naivitatii,
cand eu te caut, tu te ascunzi,
cand tu ma cauti, eu ma ascund.

IRIS - Nu ma uita


"Ca sa nu ma uiti ai noptile de argint
O sa ninga in parul tau iarna sufletului meu
Ca sa nu ma uiti eu ti-am lasat un vis
Din amintirea zilelor cand ajungeam pana la nori.

Daca anii se vor risipi in viata mea
Lasand in urma doar privirea mea
O Doamne, cat as vrea ca sa te regasesc
Mereu vei fi a mea.

Nu ma uita, poate ca doare
Speranta incet se pierde in urma ta.
Nu ma uita, da, poate ca doare
Astepta in noapte doar iubirea mea.

Cand verile ma dor iti las un rand de flori
Sa-mi amintesca ochii tai
Sa-mi te-aduca, poate vrei."

Comentarii

Erys a spus…
neputinta...ma gandeam ca pana nu-ti poti vedea viitorul, nu poti face o promisiune adevarata...
Brandusa a spus…
Erys, foarte adevarat, niciodata...mai ales cand iti promiti tie.
PUP ! Frumoase zile inimii tale !
Joker a spus…
Nu stiu cine esti, dar imi devii din ce in ce mai draga.
Te imbratisez. Strâns.:)
Cine esti?
:)

...unde, cum, cât
:))
Brandusa a spus…
Joker, un om ce a invata sa-si priveasca sufletul.
Aici.
Acum.
... mai mult ar fi prea mult :)

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire