Clipa+clipa+clipa+clipa .....

O clipa eram mica, in papuci rosii si rochita alba, cu plete-n bucle saltand razlete.
O clipa eram pe strada mare cu ghiozdan, mapa ... prieteni, chiar colegi de scoala.
O clipa langa alta clipa ... si-am ajuns clipa desprinderii, clipa trecerii spre "propriile picioare"
(de parca inainte stateam pe altele :)  )

... o clipa mama, o clipa sotie, o clipa muncind, una uitand...
clipe aruncate, altele adunate-n amintiri.
Cine stie cate clipe au ramas, cate le-am folosit, cate au zburat pe fereastra.  Conteaza?!

Mai (ne) plangem o clipa, mai reducem inca una si inca una ....
Nu fac rabat si panica, n-am...doar sporovaiesc asa, in virtutea unor ganduri pasnice de seara.

Sa dormiti bine !! :)




Comentarii

Borgia a spus…
”O clipa” am trecut pe la tine, si ca intotdeauna, versurile tale ma transpun intr ”o clipa”, in timpul tau...Imbratisari:)
Brandusa a spus…
B.ma incanta trecerea ta! Pacat ca nu te pot retine la un ceai :)
Cafea nu duc, imi sar supapele tensiunii :)
Unknown a spus…
o viata trecuta intr-o clipa :)
Anonim a spus…
Clipa e tot ceea ce contează, ea poate echivala cu o eternitate !
Și toate clipele vieții noastre valorează cât și epocile universului...

Foarte bine ai ales să vorbești despre clipe ! Așa, ne amintim și noi de ale noastre...

Te sărut !
Brandusa a spus…
Bianca, da, cam da :)
Brandusa a spus…
Florina, imi lasi mereu cate o picatura de "incurajare" si un zambet pe fata.Multumesc !
E placut sa te am prin preajma ! :)

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire