Mi-as adormi maturitatea




              Seriozitatea zilei mi-o scald seara in ceasca de cacao cu lapte.
              E un gust la care nu as renunta.
              Atunci doamna impunatoare de peste zi, ce pare sa aibe mereu raspunsurile la ea,  redevine domnisoara si copila ce-si doreste zambete si vise.
              Ma vei gasi ades la un film cu sonorul dat in surdina, ori cu muzica abia auzita, cocotata pe perne.
              Imi place linistea, ador linistea si orele noptii.
              Sunt efectul de bumerang ce tipa cand tipi, alina cand alini. Da, asta inseamna sa fii cateodata inger, cateodata demon.
...  iar stachetele zilei, cerintele, seriozitatea, performanta, ... le-as adormi in pijama de matase... si de-ar fi cuminti le-as da si lor cate o gura din cana mea .




Comentarii

Borgia a spus…
Deci atunci cand esti serioasa(ziua)..ai gust de cacao cu lapte..Nu i rau.pentru ca nu e pic de amareala sau acreala..Tind asadar sa cred ca esti 80%injera..si restul..altfel:)
Brandusa a spus…
B.azi mancam ciocolata fina cu menta si lamaie...scria mare 70% cacao.Mi-am amintit ce ai spus si am zambit.
:) Cred ca sunt o ciocolata DE -menta :))

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire