Ne ninge pe suflet iubite.





Tine-mi ochii spre cer iubite,
 sa (re) vad cum ne ninge in ani si-n dorinte,
 ne ninge pe frunte, s-asterne pe tample.

Tine-mi bratele deschise iubite
sa-mi ninga pe brate, pe straiele albe,
si trupul sa-mi (cu) prinda, 
in rece si cald, in suflet sa-mi ninga.

Tine-mi inima vie iubite,
 s-o ninga-n zvacniri, s-o ninga-n iubiri,
s-o  ninga sagalnic, s-o ninga nostalgic,
s-o ninga cuminte, s-o ninga fierbinte
................. s-o ninga cu flori.

Tine-mi Craciunul aproape iubite,
 sa-mi fii sarbatoare, sa-mi fii alinare.



Articol inscris in concursul  Nopti Magice in Miez de Iarna-2012"  - concurs sponsorizat de LuxuryGifts.

9 comentarii:

erys spunea...

imi suna frumos a invitatie si-a declaratie de iubire...
calde flori
senine culori
cantec de viori
pure ninsori...
:)

Brandusa spunea...

Erys, :) si mai vreau !
... imi place ce spui :)

Maria Calin spunea...

Iti doresc sa te ninga cu iubire, iar fulgii sa fie din argint pur, sa nu se topeasca niciodata!
Frumoasa ninsoarea ta, frumoasa si pura ca sufletul tau.

Brandusa spunea...

Maria, trimit ninsoarea asta de suflet catre tine :)
Multumesc !

Bianca Badea spunea...

tine-mi sufletul aproape, iubito,
si sufla-l de praf, si da-l prin zapada,
si canta-i o dulce balada.
il curata de boli si mizerii,
il lasa pur ca un izvor,
sa nu-l arunci in frigul iernii,
sa-i dai timid, visand, ajutor.


...ღ...Dream...ღ... spunea...

Frumoase ganduri,
frumoase randuri

pe fulgii de nea
iti trimit imbratisarea mea :)

Brandusa spunea...

Bianca, continuam poezia, nu ?! :)
Faine versuri !

Brandusa spunea...

Dream, te-am prins ...in imbratisare !

o.p. spunea...

minunate versuri, ca de sărbătoare...