Curcubeu pe maini si pe fata



Sunt melodii ca niste rugi pictate in genunchi,
sunt carti ce printre randuri se citesc si-mi zambesc,
sunt ploi ce seamana a mangaieri si-mi  inunda placeri,
sunt ades oaze ce-mi adapa setea in desertul agoniilor vii,
sunt constelatii  intregi pe-o singura frunte ce-o sarut fierbinte,
sunt clipe tainice in zumzetul multimii ce alearga, se streseaza, ...defileaza,
sunt mari intregi de alge, ce n-au anotimp, si nu-si ofilesc verdele;

sunt eu, femeie cu pielea-mi de verde pictata, pe sufletu-mi liliachiu patata,
am semne de iubire pe maini si pe fata, si cetina in par, dintr-al stramosilor amor,
din albul de lapte al nasterii mele, nu din stele, ....din pensula si acuarele,
adanc colorata, farama de curcubeu ... mereu.
____________________________
"Brandusa SimMB

17.09.2017

(sursa foto : https://www.pinterest.co.uk/nicokeus1/anna-razumovskaya-art/ )

https://www.youtube.com/watch?v=QjXdpwjpgOg

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire