Monopolic

Cand tu-mi stii culorile,
amesteca pe o paleta veche o culoare noua,
din doua imbratisari usoare, palide,
cu alte doua imbratisari rosii gemene,
intre o respiratie albastra,de piatra,
cu alta certa, aureolic de-nfocata.

Cand tu-mi detii ale armoniei chei,
da-mi dorul inapoi, sa-l las sa te-mpresoare,
aduna-mi cuminte stelele, efemeridele,
sa le dor, iar ele sa mi te cuprinda provocator,
in dansul lor lasciv, coborator.

Cand tu-mi detii monopolic zambetul,
pe strazi pustii de tine-mi simti umbletul,
amesteca-l cu o lacrima cruda din izvorul muntilor,
si-ti voi surade fara tunetele ploilor paralele.

Cand tu ma stii, ... deliberat si eu te stiu.
_____________________________
"Brandusa SimMB - You are my chocolate



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire