Pledoarie fara sens

Am obosit de mine,
 cea care-si tine cuminte mainile la spate,
secundele-mi bat in piept ca un ceas defect,
al carui singur efect 
e mesajul de date,
in rest lucruri uitate, 
se-nghesuie sa sara, sa apara, 
apoi sa dispara.

Funii in noduri marinaresti  m-au legat,
de scaun si de pat, 
si n-am loc nici macar sa ma adorm,
n-am dreptul obisnuitului somn.

Am obosit sa ma condamn vehement,
in fata unui juriu inexistent,
si capul sa-l tin plecat
 ca si cum as fi singurul vinovat.

Si daca am obosit cui ii plac ?!
Si daca nu-s eu cine-as fi in locul meu ?!

Mai bine sa tac...cu capul plecat,
si pledez cumva absent : 
- Onorata instanta ma declar vinovata !
________________________________
"Brandusa SimMB- Pledoarie fara sens


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire