Dialog


.... ma ascund, acolo unde am liniste, acolo unde sunt primita cu bratele deschise :
El: Hei unde esti, ma vezi ?
Eu: ... zambet cazut
El: Esti departe, in gandurile tale, revin-o pe pamant ! Ma vezi ?
Eu: Nu stiu !...zambet larg
El: Daca-mi raspunzi la o intrebare iti dau un piscot, facut aseara de sotia mea, ce zici ?
Eu: ok ...
El: Spune-mi de-ti place ce-ti pun acum ? Hai sa vad, ti-am invatat gusturile ? Doar am fost Dj, iar Dj-ul ca si ospatarul isi citeste clientii.
Eu: bine... ! ochii mari ...UPS !!!
El: Da, ea era, la melodia asta gandeai !
Eu: Pe langa, si la inca una , dar aia ti-o spun eu !

....... stie cand si ce sa-mi spuna, daca ar fi sa-mi pot alege inca un tata, el ar fi, oricum sunt "copila" lui !



El: Da-mi gandul tau, dau o zi din cat mi-a mai ramas pe el! .. si rade, cu ochii pierduti spre anii tineretii , e clipa lui de ratacire .
Da, ii spun, mereu ii spun, nu-l pot lasa, si el stie.Ma asculta, tace. Din expresivitatea fetei lui, stiu ca intelege.
El: Si totusi, ce-mi spui are legatura cu melodia ta?!
Eu: ...si rad, rad cu lacrimi ... Nu, cu a mea nu, cu a ta, da, tu ma citesti mai bine!

14 comentarii:

justblue spunea...

Am ajuns si eu in casa ta cae noua! Trebuie sa vin cu un cadou, asa ca iti aduc un buchet mare de tuberoze! Sper sa iti placa! Ah! si pupici!:)

Anonim spunea...

..cine are parinti....

Erys spunea...

Parintele care-si "citeste" copilul, nu stie totul, abia acum invata. Asta e lectia fiecarui "parinte"...
O zi nemaipomenita!

Brandusa spunea...

Buna Blue, ai disparut cam mult timp, sper ca vacanta sau pauza asta a fost de bine.
Si...bine ai venit la mine !
Un pupic !

Brandusa spunea...

Anonim): din pacate am avut, cel mai mult timp din viata mea numai un parinte, care inca este pe pamant; de aceea se pare ca duc dorul celuilalt parinte.

"Cine are parinti, pe pamant nu in gand..." mi-ai amintit versurile-Adrian Paunescu

Brandusa spunea...

Erys): asa este !

Buna dimineata !

justblue spunea...

Din pacate nu a fost vacanta, ci doar multa munca!
poop dulce!

Elza spunea...

cine e el...?

*bună dimineaţa*, batând din aripile'i albastre, îi spuse'un vesel fluturaş unei branduse luminoase :)

Brandusa spunea...

Elza, hm...superb !
Buna dimineata !

El este un om de suflet, descoperit acolo unde-mi petrec diminetile, un inginer batran pe post de mecanic, care-si traieste ultimii ani de munca, simplu si firesc,si duce in spate o viata traita intens (am mai povestit despre el)!

Brandusa spunea...

Blue): dar vacanta, cand ?!

justblue spunea...

Cred ca trebuie sa spun pas anul acesta...poate un week-end pe aici prin Moldova...

1000 spunea...

...cenusa..

Brandusa spunea...

1000):ce face cenusa ?

Andrei S. spunea...

Foarte frumos! Cuvintele sunt de prisos.

Numai bine.