Discutii la birou

Eu varza, da, o mare varza azi :(
O colega, curioasa, bagacioasa , povesteste
despre feluri de mancare. Incerc sa evit discutia,
imi dirijez ochii spre monitorul din fata, stresata.
Pauza, liniste, ei ma privesc. Intreb:
-Ce-i ??
El :
- Tu stii ce varsta are mama mea ??
Hohote. Eu:
-Lasa-ma acum, n-am chef de astea :(
El, barbat in toata firea, director general,
partial dur, de varsta a doua, bufneste in ras si continua:
- Are varsta lui Cher!
Azi ma prind greu, de tot si toate...de ce radeau ??
:)

6 comentarii:

Blue Freedom spunea...

:)
Hihihih, la mine e invers.
Azi trag lumea de mustăţi. Adică, fac ce făcu' directorul matale, doar că mai pe ocolite. Şi joc rolul lui coriolan nepriceputeanu, cât cuprinde!
Poate în sfârşit o să aflăm "adevărul care ne zbârleşte părul". Tu, care e vârsta mamei cu pricina, eu... altele, deh!
:))))))))))))

Brandusa spunea...

Blue, azi n-aveam ochi si nici urechi, mi le-au ros finantistii :)
Intr-un final de seara l-am sunat si am aflat de unde haiul :)).
E bine oricum, oricand sa ai veselia in preajma , chiar si cand iti vine s-o pui la pamant si s-o strangi de gat :))

Blue Freedom spunea...

Şi eu am avut o zi dificilă, că a trebuit să fac faţă unui caz cu delir de persecuţie în plină desfăşurare, dar am rezistat.
Şi te înţeleg, fiindcă ştiu şi cât de neplăcut e să fii cotropit de finanţişti.
:)
Dar, tot mă mai ocup şi de ale mele, printre picături, fără ca activitatea să aibă ceva de suferit.

Mulţumesc pentru urări, Brânduşa. La fel şi ţie!

Brandusa spunea...

Blue, ... cu toata blandetea :)

Anonim spunea...

:) da, cine mai ajunge varsta ei...

@

Brandusa spunea...

@ Mie mi se pare chiar tanara :)