.............

Pentru voi, cei care inca va mai intrebati ?!

Comentarii

Joker a spus…
Sensibilă melodia..deosebită, prefer însă Road to Hell
:)
Erys a spus…
melodia e superba!...fireste ca la sfarsitul fiecarei zile, de n-ar exista tavane, s-ar vedea cum privirile ar ajunge mai sus, catre cer...eu am o mare iubire si multe altele care se joaca pe langa ea :)
Brandusa a spus…
Joker, as fi postat ceva cu strigoi, urlete la luna plina, dar parca toti suntem putin intorsi si ne-am luat-o in freza, asa incat am ales...sensibila :(
Mizez pe zambete printre alte stari nocturne :)
Brandusa a spus…
Erys, stiu eu care, micuta si draguta. O imbratisare stransa pentru ea, si una mare pentru tine!
Anonim a spus…
intr-o buna zi
ai sa primesti un colet
sa nu te sperii
va fi rosu
iar in el
impachetata intr-o hirtie de ambalaj
va fi inima mea
nespalata....


op
Brandusa a spus…
:((
Op, esti nebun ?? :((
Zii ca rezist...pana pic, sange da da-mi sa vad, mult :((

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire