Sfat de neascultare

        Se aleg dintre noi unii care vor sa salveze lumea, si fac si dreg...si poate cumva pun umarul
la bine. 
        Dar intai ar trebui sa ma salvez pe mine in bine, sa fiu eu "Binele", sa creasca din inima si sufletul meu
 florile binelui, sa inspir  si sa expir un bine divin, un bine sublim ... sa ma fericesc prin fericirea faptelor mele.
 ...si atunci lumea ar fi salvata !
Logic : 1(un) om + 1 om + 1 om +1 om + ........................................... =  umanitatea
         Strigate  de salvare, maini intinse catre cer,  genunchi crapati de plecaciuni ... dar ochii, dar inima, dar sufletul unde-mi sunt, la cine se destainuie, pe cine condamna ?!
     Deci, singurul/singura vinovata sunt eu. 
-  Salvati-ma de mine !!!!!!!!!!! .. .cam asta ar fi strigatul. 
-  Ei as, cum sa te salvez de tine, cand tu esti in tine si e cel mai usor s-o faci.  ..... mi-ar striga divinul.
-  Atunci pe cine caut ?!
- Stii deja raspunsul, e in tine, eu sunt in launtrul tau (si-n launtrul celui de langa tine). Nu ma dezamagi, nu ma ponegri, nu ma scuipa, nu ma lepada ... .

                                                Ma caut in mine, pe mine !

Comentarii

Borgia a spus…
Dap. Astai mi ai demonstra ca asa e.. M ai tins cu aripa, si mi ai aratat calea spre Divin si Lumina. Genunchii nu mi vor fi zdreliti datorita plecaciunilor. Cordul insa iti e recunoscator, injero..
Brandusa a spus…
Borgia, e numai meritul tau cand esti divina si vrei sa fii lumina. Eu, doar o mana, doar un pion cum altii au fost pentru mine...si cum poate tu vei fi pentru cei ce te vor chema in ajutor.
Eh, e "grele" pe carari de viata.
:)
Unknown a spus…
Vad ca e publicat acum cateva zile articolul, dar mie abia acum mi-a aparut in blogroll :(
Brandusa a spus…
Bianca, a stat nitel la decantat ;)

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire