Din cer se aude ruga

Din cer se aude o ruga muta,
ce-si plange stele pe pamant,
din carul mare sta cernuta,
palma intinsa mi-o saruta.

Si-au mai trecut atatea ierni,
si veri din alte primaveri,
iar eu te stiu...si tu ma stii,
inlantuiti, mai ieri pustii
...


Din alte timpuri

Nu ridica privirea incruntata ,
Te vreau senin !
Am intrebat de-i timpul nostru acum …
S-au incurcat destinele de-odata
Si ne-am ciocnit
Pe-acelasi drum .

In coltul inimii ma  las uitata ,
Cu-a mintii lacat incuiata .
De te-ai trezit , m-auzi razand
De-ai adormit , m-auzi plangand .

Dar va veni si  ziua  asteptata ;
Si-am sa iti spun zambind
Ca nu-s de-aici ,de pe pamant ,
Ca sunt  privirea ta curata
Din viata asta si de altadata ,
Ca tu ma stii si eu te simt .

De-ti vei raspunde  aspru , ca te mint .
N-am sa insist … eu stiu ,
Urme  de  pasi pe luna
Ce canta inca impreuna …

Dar inca tac si te ascult …
N-am castigat , nu am pierdut !




2 comentarii:

Nuante de gri spunea...

Imi place, iar ultima parte cred ca am citit-o de zece ori.

Brandusa spunea...

Nuante, am dialogat putin intre azi si un alt timp. Poezia "din alte timpuri" este scrisa cu ceva ani in urma.
Era un alt timp, eu poate eram intr-o alta stare ..nu stiu.Las la aprecierea celor ce citesc.

Nopti senine tie !