Doar nori

Ma nascusem sa pierd si sangele sa.mi fie ca apa, sa curg impotriva curentului si intrinsec sa omor clipele in mine. Norocul unei pasari cu aripi letargice ce se taraste prin tarana materna ciripind prin ochi de vultur cerului.
Urmele minciunilor rideaza ochii ce vad un adevar al sinuciderii dorintelor inca din fasa, ... doar mainile stiu prinde umbre din tine , cel ce ma detine fara lacate si zale.
Iar acea vointa de a trece prin zile, de a sterge osanditele nopti de neodihna o ascund in inima.mi mica cu inegalitati in suflu si batai.
Si.n noaptea asta se intampla sa.mi fiu ... doar eu.
Si ca razbunare a sortii mele pe orele astea ascutite si extrem de mici merg sa dansez ... cu sufletele tinere.
"Brandusa SimMB

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire