Sunetul cautarilor

Te-am strigat cu glas maret,
si toti din jur mi-au auzit vocea
era stidenta,  te cauta,
... dar tu n-ai stiut si n-ai vrut auzi.

Te-am strigat bezmetica noptilor,
ca si cum as chema o taina,
numita dorinta,
... dar tu n-ai stiut si n-ai vrut auzi.

Te-am strigat cu buze uscate,
 ca un ciripit pierdut zorilor,
in gerul iernii asteia,
... dar tu n-ai stiut si n-ai vrut auzi.

Si n-am mai avut vlaga sa te strig,
cu buzele, cu gura uscata asa ca,
te-am strigat cu sufletul,
cand inima-mi era sfasiata,
... dar tu n-ai stiut si n-ai vrut auzi.

...inca te mai strig prin vreme,
si mainile aiurite inca te cauta,
doar ochii grei si-au coborat pleopele,
in semn de acceptare a orbirii pierderii de tine.
________________________
"Brandusa SimMB- Sunetul cautarilor


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire