am ales ... aici


Seara dintr-un sfarsit de iarna, ascult cantece vechi parca de cand lumea, privesc cu ochii mintii iubirile din oameni.
Ochii mei nu-s nici veseli si nici tristi, inima-mi bate-n unison cu acest univers si infinite alte inimi, nimic nu-i nou, nimic nu-i vechi, povestile se rescriu secunda de secunda, istoria se repeta.



Am ales sa scriu aici ca esti echilibrul meu !
Am ales aici, in jurnalul meu deschis lumii, picatura din apele ei, culoare din curcubeu.
Si cine cauta pacea cu sine si cei din jur, isi cauta echilibrul.
Cat de nebuna pot fi sa renunt la el ?!
Si cum, cum sa nu mi-l doresc ?!

In calm ma infasor cu seninatatea mintii, cu neincretirea fruntii ... timpul se scurge-n clepsidra incet, fara zgomot, nevazut, nestiut ... in linistea mea te astept si te cuprind !

Comentarii

alessia a spus…
Frumos...Frumos si bine e aici la tine, la ceas de seara, cu cantece vechi in fundal, cu poezia sufletului tau - curcubeu...

Sa fii fericita!
Anonim a spus…
mai, sa fiu in locul lui
raspunsul ar suna
asa:

http://www.youtube.com/watch?v=bQ0jSVj7uAE
Erys a spus…
Un sentiment foarte placut incerci, draga mea...Traieste-l din plin!
Brandusa a spus…
Sa fim Alessia, sa fim fericiti cat inca stim a gusta din ea !
Brandusa a spus…
Anomin, raspunsuri la intrebarile din drumul vietii ... de fapt eu raspundeam intrebandu-ma!
Sensibila melodie, multumesc!
Brandusa a spus…
Erys paharul din fata mea e jumatate plin si stii de ce ?!
Am baut deja din el ! :))

Hai, sa traim draga mea !
Erys a spus…
Hai, sa traim, asadar!
Anonim a spus…
parca e o poveste... :)

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire