primavara



Astazi am pasit in primavara. Cum ?!

Intrand in prima florarie si alegand zambile albe, roz, violet
cu bulbi si pamant, in oluri micute.
Am plantat din ele si anul trecut, undeva in gradinuta din fata geamului
, dar sincer am uitat unde... zambesc asteptand comorile ingropate sa infloreasca.

Oare unde or fi ?!

"Tu nu stii…
A fost odata
O casuta fermecata
Si-n casuta-o fata mica,
Un pisoi si o bunica.

Si-ntr-o iarna, intr-o seara,
Fata s-a uitat afara
Si-a vazut cum prin perdea
Stelele râdeau de ea…

Dar pe drum cotit si nins,
Umbra sura s-a desprins:
Un voinic abia de-o schioapa
Inota-n omat ca-n apa.

Si proptinduse-n toiag,
Un toiag mai nalt ca el,
A-nceput sa cante-n prag,
Tremurat si subtirel…

Dormi?
Si nici n-am prins de veste!

Usa s-a inchis cu cheia,
Focu-si palpaie scanteia,
Si povestea nu-i poveste:

Eu eram fetita-aceea,
Iar bunica – nu mai este…"

--Poveste de omat
--- de Otilia Cazimir


Pentru ca amintirile dragi sunt vii si renasc in noi, cu fiecare anotimp,
cu fiecare zi din viata noastra.

... si cand va veni,
primavara asta, am sa plang,
si-am sa rad ca un copil natang,
si-am sa cant in ciripit de pasari,
si-am sa ma imbat cu cupe de parfum si soare,
si-am sa zbor cu suflet cu tot peste florile din ea !!

Verde crud da-te prins,
verde crud da-te atins !


Vezi mai multe video din Muzica

Comentarii

Erys a spus…
Wow...unde sunt?...In tara minunilor! Ce frumos e la tine, ce verde, ce proaspat, ce aer...pentru ochii mei e minunat ce vad, iar cu sufletul miros ghioceii vremelnici si gingasi si pamantul reavan!
O primavara minunata, o renastere plina de zambete iti doresc!
Anonim a spus…
mai e putin si vine :)
Orry a spus…
primavara zici ?! Uraaaaaa!!!
Brandusa a spus…
Erys..pe pamant, in curand, nu in vis, ca acum !
Brandusa a spus…
Elza, stau in prag, astept !
Brandusa a spus…
Orry, o chem !
Bun venit si tie !
nykole a spus…
am cumparat si eu zilele ghiocei :)...va fi mai placut sa ii culeg, ca atunci cand eram mica :)
Brandusa a spus…
Da Nykole, am cumparat ghiocei sa-i daruiesc si snur alb-rosu.
Un martisor autentic, ti-l daruiesc !
nykole a spus…
multumesc!:*

LA MULTI ANI!Fie ca soarele primaverii sa iti lumineze mereu viata si sa ai parte de tot ceea ce iti doresti! O primavara frumoasa!

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire