somnolenta

Stare de somnolenta, cateva zile pe care le-am dormit la propriu, cu toata munca lasata in urma.
Stare de leneveala, chef fara chef.
Cica sunt treaza, un lapte cu cacao fierbinte, un geam deschis larg, vreau aer proaspat, vreau energie, viata sa pulseze in mine.
Si soarele sa vina, sa creasca iarba, copacii sa inmugureasca, pasarile sa nu se mai opreasca din ciripitul lor firesc de dimineata.
Aici la poale de munte, astept natura sa se trezeasca...si eu inca sorb aer pur, aer renascut din jumatate iarna, inceput de primavara.

Aer, muzica, suflet curat ... un cumul ce-mi reda vigoarea si dorinta.

Impart ce pot..putina muzica...putin din ganduri...putin din suflul vietii simple.





Si un video bine realizat, zic eu ...

Comentarii

Erys a spus…
I Love Bon Jovi...Mersi pentru delectare!
Sper sa ai un respiro placut, mai e nevoie si de asa ceva...Vine si energia, o zaresc de la diatanta, vine in goana!
Te imbratisez si iti doresc zi senina!
nykole a spus…
ai descris exact starea pe care o am de cateva zile ;) naspa e ca am o multime de lucruri de facut, dar parca n-am chef si nici energie...
sper sa imi revin cat mai repede, ca altfel ma asteapta sigur mustruluiala :)))
Brandusa a spus…
Cu forte..inainte...altfel m-am pierdut !
Brandusa a spus…
Nykole am aceeasi teama, acum deja am intrat " la lupta" !
Stii ca la start : 1,2,3 si start, numai ca-mi tin respiratia ca ma bag la fund (glumesc desigur) !
Totusi, hai, resusim noi sa ne dezmeticim !

P.S. daca te uiti la favorite in lista mea si la Erys, vei gasi din cunoscutii tai de pe weblog.
Pup !
nykole a spus…
multumesc, chiar acum o sa ii caut :*
Anonim a spus…
cind picati toate
dati-ne de veste......
e mai usor , jos....
Brandusa a spus…
Pai fiti pregatiti sa ne prindeti, c-o floare, c-o imbratisare ...ca noi nu picam "in gol" sa se stie !
Anonim a spus…
voi , fetelor
sunteti asemenea zbaterii de aripa,
nu aveti acelasi loc mereu...

http://www.muziic.com/?p=1&st=%u2665%u266B%20Dancing%20with%20the%20wind%20-%20OM...&si=4r-byVcPfOA
nykole a spus…
parca mi-am mai revenit un pic :)...azi, desi am avut o gramada de lucru de facut am fost plina de energie :D
Anonim a spus…
daa! Bon Jovi.. Cacao cu lapte si soare! Ce poti sa vrei mai mult de la viata? hihihihihi! Respira oxigen d`ala sanatos si pentru mine!

Pupici cu drag!
Brandusa a spus…
Nycole, am cam incheiat o saptamana activa, la max. Sper ca si tu !
Brandusa a spus…
Canar, te imbratisez si te invit, asa de seara, la o cana de lapte, cu cacao !

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire