pentru ce ?



pentru un pumn de cer
m-am preschimbat in falfaire,
pana alba dintr-o aripa de gand,
m-am privit apoi ...
un nor de ploaie si de vant
strapuns de soare la apus;

pentru un strop de viata
m-am nascut atunci
cu tipat dintr-o pasare speriata
venita-n spatiul stramt de-aici;

pentr-o gura de apa,
am plans, am rugat
cu mimica, cu buzele;
hrana mi-a trebuit
si-am cersit, si-am muncit ...

pentru iubire m-am zbuciumat
in lantul deznadejdilor topite,
dans ritualic de jar
frenetic la miez de inima;

pentru fericire am invocat fortele,
puterile, zeitatile,
canon strict am pastrat;

suflete, suflet de langa mine
unde-i multumirea din tine ?!
- Brandusa

- aceeasi-

Comentarii

Elza a spus…
fumoasa poezie si frumoase melodii :)
Erys a spus…
Trebuie gasit raspunsul...trebuie gasita multumirea...Adevarate cuvintele tale!
Te pup si te imbratisez!
Anonim a spus…
ramin un anonim

http://www.youtube.com/watch?v=KF-CU5l67Hc
Brandusa a spus…
Multumesc Elza!
Brandusa a spus…
Erys, vom cauta in noi raspunsul, sunt convinsa.
Brandusa a spus…
Venit dintr-un anume anonimat, primesc darul si-ti multumesc ca existi!

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire