Simbol - martisor


Martisorul, un simbol impletit

din iubire si candoare,

il poti purta prin vene, pe fata,

la rever...sau cum iti spune

stilul, datina, placerea, obiceiul.

Dar cel mai simplu e sa doresti
"primaveri" oamenilor dragi...
si sa te poti chiar tu transforma
in renasterea zambetului si-a
puritatii.

***** Pot fi eu primavara ta ?! *****
***** Pot fi eu martisorul tau ?! ****
***** Poti fi tu iubirea si candoarea, mereu o primavara in viata mea ?! ****
..... se poate, desigur.
Putem fi trifoiul cu patru foi, cosarul ... norocul celui drag.

Feb20 11 Pictures, Images and Photos

21 de comentarii:

Elza spunea...

o primavara adevarata iti doresc Brandusa! :)

Brandusa spunea...

Si tie Elza, si tie !
Uite-ma cum infloresc si-ti surad !

Ryanna spunea...

sunt multe simboluri ce vestesc primăvara..sunt multe cuvinte ce se rostesc în asemenea momente...
iar tu prin aceste versuri inedite ai spus aşa de frumos,că mie nu-mi rămâne decât să-ţi mulţumesc ptr.astfel de gânduri minunate precum sufletul şi chipul tău,şi să îţi doresc tot ce-ţi doreşti tu să ţi se împlinească!:)...
o primăvară magnifică!

Brandusa spunea...

Ryanna, cu drag !

...ღ...dream...ღ... spunea...

O primavara cat mai frumoasa,plina de soare,zambete si bucurii. >:D<

TwiTiSh0r spunea...

O primavara superba! Cu tot ce`i mai frumos :)

...ღ...dream...ღ... spunea...

Pentru tine am un ghiocel sa vestec primavara cu el.La mine pe blog l-am asezat,am vrut o bucurie sa iti fac >:D<

Danielle Wolf spunea...

O primăvară blândă şi senină, cu frumoase împliniri!

Anonim spunea...

lacrimi muncite.....

Brandusa spunea...

Dream, si daca s-a furat ghiocelul... sta pitit sub zapada, noi tot credem in primavara.
Multumesc tie !

Brandusa spunea...

TwiTiSh0r , cate asteptari va trebui ea sa implineasca, superba primavara.
Ma bucur sa te simt prezenta. Pup !

Brandusa spunea...

Danielle, munti de frumusete sufletului tau !

Brandusa spunea...

Anonim,...semnat cine ?!

Nima spunea...

Sa fii Primavara !

Septembrie spunea...

Aha! Deci ce avem noi aici? Un câmp plin de flori, numai bun să ne adunăm să depănăm amintiri...sau gânduri....Parcă le simt mireasma...La Mulți Ani draga mea! Să ai o primăvară incredibilă, cu cer senin și zile vesele!

Brandusa spunea...

Nima, sper !
Multumesc gandului tau.

Brandusa spunea...

Septembrie, daca am reusit, uite ca ma bucur .

Maybe Destiny spunea...

SĂ FII ! Noapte împlinită , Brânduşa!

Brandusa spunea...

Iolanda nopti cu stele vii !

jai spunea...

brandusa
carabusa
furnicutza
harnicutza
viee mos ene
pe la gene
ca sa-ti picure
incet
stop de flori
pe subtiori
malaiesi
in calcaiesi
sarutari si
imbratisari
....
somn cu vise
line!

Brandusa spunea...

Jai, neintors mi-a fost somnul si adanc..Buna dimineata tie!
hi,hi, "Brandusa carabusa" :))