uff.puff




uff...puff...puf de papadie
puf de nor,
puf de dor.

puf de perna moale,
matase fina de iubire,
chemarea o asez sa doarma.

uff...puff ... suflu peste ochii tai,
intr-un descantec te ating,
sa-mi dormi usor,
tu puful meu ratacitor.

22 de comentarii:

jai spunea...

zina apelor
zina codrilor
zina viselor
sa fie
sa te aline
si
mos ene
pe la gene
soapte blinde
si suspine
toate
tie

Brandusa spunea...

Jai, somn binecuvantat suflete !

Joker spunea...

Bună..
"fara a preciza sursa"??
hmm..."sursa"... nu'ş de ce-mi sună mie a centrală nucleara japoneză,mă rog,poate exagerez:)

Brandusa spunea...

Buna Joker, zic eu, ca ai cam incurcat nitel " postarile".
Oricum m-ai distrat...unde dau si unde crapa :)

Lavinia spunea...

vreau si eu un puf:X sa-i simt frumustetea..

Cătălin spunea...

Îţi e teamă să nu-l pierzi...

Brandusa spunea...

Lavinia, dorintele se indeplinesc, mereu...si cine spune altceva minte, rabdarea este cheia.

Brandusa spunea...

Catalin, imi este frica de agitatia lui nesfarsita, ce mi-l consuma...asa ca il adorm cu dragoste, nu prin posesie.

Joker spunea...

Asta e si idea!!!
Sa incurc postarile acestei VIETI poate in sfarsit se va naste.

Adevarata Evrika!
:)

Brandusa spunea...

Serios ... ?? M-ai convins :)

Joker spunea...

"Rabdarea"? Cheia!?
Da, dar cate speracluri incercam pana...de abia se deschide...si atunci cand se deschide vedem ca ceea ce cautam este altceva decat credeam..
:))

Joker spunea...

Daca chiar te-as fi convins...ar fi trebuit dintr-o rasuflare...sa fugi spre mine.

:))

Brandusa spunea...

Joker, sari cam de sus...vezi sa nu-ti rupi nasul ! :d
... mai papa...sa mai cresti ! :d

Joker spunea...

Daca cumva...iti place"Undeva Candva"
sa stii ca n-am mila de tine.
Te voi imbratisa foarte strans.

:))
De data asta asta este un act constient.

:)

Joker spunea...

Crezi tu...ca eu sar fara sa ma asigur?
Of of...
Am sistat papa sa stii, pt.ca am sa fac burta.

Brandusa spunea...

Joker, esti optimist, ... nu-i rau, pentru anii astia plangaciosi...dar tot cred ca sari in cap, la apa mica :)

Joker spunea...

Sa stii ca aleg si sariturile in apa mica,dar asta pt ca ma excita plus ca imi place si inotul,sport la care nu vad sa te bagi:)
Cum ma vezi tu...Brandusica...asta e pasiunea mea sa sar si in cap si n popou'pt a mi mentine forma fizico-chimica.

De aceea f.multe fete stau prost cu chimia,apeland mult prea des la guşa din căpuşă.
:)

Brandusa spunea...

Joker, ei asta e, pentru unii e vremea saritului ... pentru altii/altele nu.
Nu putem fi toti "feroce", prinsi in chimii.

Dar tu sari mama , sari....chiar si fara parasuta.
:)

Joker spunea...

Pai asta e esenta in acest secol al plictiselii sau inutilitatii:
sa sari fara parasuta.
:)

Unde mai pui ca azi astept sa vina la mine(definitiv!)o persoana care face la fel....saritura fara parasuta:)
De fapt si ea mi-a zis ca nu este la prima saritura:)
...

Sa ma impinga la ...parasutism?
:))
-N-as crede.
Dupa... cred ca am sa predau niste cursuri. Te bagi?
:))
:))

Cony spunea...

Imi place mult cum scrii ! Postarile tale ma fac sa visez de fiecare data. O sa mai trec pe la tine.

Brandusa spunea...

Buna Cony, bine ai venit !
Multumesc !

Brandusa spunea...

Joker, nu, n-am talent...bagatul nu e meseria mea :)