Miercurea fara cuvinte

La revarsarea Dunarii si unirea cu marea cea mare :)




12 comentarii:

pandhora spunea...

o mare de albastru...sau...
Marele Albastru...este un film tare drag mie :)

Liviu R. spunea...

un loc de vis :) Happy WW, Brandusa

Max Peter spunea...

Este un loc unde îmi propusesem să ajung odată şi-odată, dar n-a fost să fie până acum.

abbilbal spunea...

Când vine vremea va fi şi visul împlinit.

Erys spunea...

si uite-asa devine marea suflet colectiv...

IULISA spunea...

PEISAJ SUPERB, PROFUNDA,DELECTARE VIZUALA LA MAXIM,CULORI VII..
O seara frumoasa!

LOLITA spunea...

Dor de nemarginire, dor de albastru infinit si de plimbari cu barci motorizate sau silentioase... Mai lipsesc pasarile, pestii, nuferii, dar cred ca sunt ascunsi pe undeva pe acolo.

Brandusa spunea...

Dragii mei, multumesc de trecere...partea urata este ca eu cu aparatul eram ghem de frica, nu stiu cum de am reusit asa imagini (si mai am, superbe).
Peste tot era o mare de apa, barca mica joasa... sub barca vegetatie multa. Brrrrr :))
Erau si pasari in departare. Au fost si nuferi pana sa ajungem la varsare, unde apa pare neagra.

Va spun, am platit fotografiile astea si minunile vazute cu multa...multa spaima :)

Se-cret spunea...

Un loc de refugiu din fața căldurii!

SoriN spunea...

Locul este unic şi deosebit şi tocmai deaceea cred că ai trecut peste teama de toate cele ce te-a stăpânit mai ales că ai rămas cu atâtea amintiri frumoase .
Am fost odată marinar şi pot spune că aproape cunosc sentimentul .

Brandusa spunea...

Se-cret, era anul trecut in septembrie si chiar pe seara in Sulina era racoare. Venea toamna, cu nostalgii cu tot.
Acum da, te poti refugia, pana la brau in apa :)

Brandusa spunea...

SoriN, da, era ca un drog, imi placea starea desi stiam riscul :))