Serenada pentru tine


(imagine: http://ceviseazafantomele.blogspot.com/ )

Contopita cu cerurile,
am invatat visul universului;
cenusiu si greu de respirat,
m-a frant bucatele;
instinctiv pe cai lactee
am platit pretul in muzica astrelor,
metamorfozand feliile de suflet;
eram aici si acolo, in doi timpi,
in doua eternitati, ... in noi doi;
abia apoi ti-am inteles chemarea,
si ti-am atins sufletul,
timid, cu mana stanga.

...THIS IS MY SONG....


***********************************************************

10 comentarii:

Blue Freedom spunea...

:)
Serenada e "pentru mine"?
:)))))))
Mulţumesc!

Ce frumos ai spus tu, acolo, Brânduşa. Şi adevărat!
Ai dreptate, aşa a fost.
Şi acum? Ce mai urmează?
:)

Nymphetamine spunea...

se pare ca inca v-a ramas romantismul in suflet ;)

DoarEu spunea...

Ador visul universului. Iubesc felile de suflet...

te imbratisez cu drag... de lume si de frumos!

pandhora spunea...

cand stim oare cu adevarat ca ne-am atins....jumatatea?

Brandusa spunea...

Blue, ;) si tine.
Apoi, vom mai vedea. Curgem cu apa, precum copii entuziasmati pe topoganele cu apa :)

Brandusa spunea...

Nymphetamine, e lipit scai :))

Brandusa spunea...

DoarEu, de nu ar fi fost asa, nu ai fi scris copilaria lui si nici nu ai fi redat zambete si seri frumoase sufletelor.
Si eu te imbratisez frumoasa mea scriitoare :)

Brandusa spunea...

Pandhora, stim cumva, trebuie :)
Vibratii, simtiri, trairi in cumul.

Septembrie spunea...

Și două eternități, s-au transformat într-una...Îmi era dor de tine...

Brandusa spunea...

Septembrie, dar mie de tine, stii ??!!