.... ani dupa ani



Ani dupa ani trec,
file-ntr-un caiet.

Am lasat un cant
si-un zambet in fereastra,
blande cuvinte-am in rucsac;
cand mi s-o face sete
voi bea din ele.

Alerg sa prind vantul
cu sufletul din zmei,
cu ochii curcubei

Va las imbratisari
si soapte albe de lumina,
va las iubire intr-un pahar cu vin,
sa-l beti pana revin,
paharul vietii ce sta plin
sa aiba un folos.



Lumina din lumina esti omule,
esti iarba, floare, cant , soapta, vant ...

Cu drag,
La multi Ani tuturor!
--- Brandusa

... inca ceva un zambet de copil :

5 comentarii:

Elza spunea...

de cati ani se aduna file in caiet?

delliana spunea...

La multi ani tuturor, chiar si mie!

Blogul tau devine din ce in ce mai frumos, imi place de fiecare data ce alegi pentru a-l infrumuseta!

Erys spunea...

La multi ani, Brandusa, tie si dragelor tale cititoare!

Elza spunea...

la multi ani si multe zambete!

Brandusa spunea...

La Multi Ani "fetelor', mai sus pentru voi, clipa mea de pretuire !