Hoinar



Soarele mi-a dat bip odata, de doua ori... .
Eram in asternut, ziua mea libera, o voi trandavi, spuneam in gand.
Nu s-a suparat, pe la 10 a sunat cu miros de cafea din bucatarie si muzica din vecini. M-am ridicat alene, taras cu picioarele pe covor, spre o noua zi.
Frigider cam gol.
Hai fata mea la piata, e musai sa-l umpli cu fructe, verdeata, ceva branzeturi... .

Si dupa ?!

Cat mi-a trebuit, o raza de soare in barba, una mangaiata pe frunte si uite-ma cocotata pe dealuri cu rucsac si catel. Si-am tot colindat pana pe creste line de munte, la picior, usor, usor. Natura inca-i adormita, cateva fire de iarba, palcuri de toporasi, floricele galbene, mici, pierdute in iarba uscata, dar mai e putin, foarte putin si va exploda.
Am fata rosie, arsa putin, piciorele si corpul nu ma mai asculta, vantul m-a ciufulit, miros a praf si-a fum, a cetina de brad si-a iarba veche ... hoinara-n lume, azi se pare ca am inviat!

Cum inserarea, coborata e deja, peste mine, peste-al meu oras ... ascult si cant :

Bryan Adams - Here I Am

Comentarii

Erys a spus…
He, he, he...splendid mirosul de primavara cu garnitura de soare, asa-i? Ciufulita ori ba de vant, cred ca si ochii sufletului ti-au zambit frumusetii zilei...
Si eu am facut acelasi lucru, am fost martora desfatarii pamantului la soare...
Pupici!
Brandusa a spus…
Erys, am cautat urzici, cica !:d
p a spus…
Ai trecut la post intensiv, cu urzici?
Erys a spus…
Io fug de urzici, ca inteapa...desi-s bune la gust...De mai gasesti, Brandusa, trimite-mi si mie!
Brandusa a spus…
Paul, pai am nevoie de fier, sa ma fortific si de o scuza sa hoinaresc !
Brandusa a spus…
Erys, da cine a cules ?! :))
Simina a spus…
e asa bine cu parul ciufulit si cu viata de primavara in vene!
te asteapta o imbratisare la mine in taram, venita cu suflul nou al soarelui; poate, daca vrei te prinzi si tu in hora de imbratisari...
Brandusa a spus…
Multumesc Simina, o lucrare imi fura timp, dar dupa 25 voi citi cu pacere "imbratisarea" !

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire