traditie-pamantul de sub picior

Si daca unele zone ale tarii pastreaza traditii vechi de secole, cat poate fi de vechi si de placut chiar si acum mirosul painii facute in casa, a turtelor pe plita (turte rupte), dar al mucenicilor ?
Ca se numesc sfintisori, mucenici, ca sunt fierti, copti, inmuiati cu miere si acoperiti de muca, fac deliciul celor 44 de pahare.

Ehei si cum se pot bucura barbatii, ca pot avea si ei o zi!




...si nu mai spun cat mi-am dorit si cat de incantata am fost sa ajung La Maramu' .

Da, asta este tara mea, nu politica de pe sticla, nu chiciurile si oamenii de carton.









Stiti a trai frumos romaneste ?!

Comentarii

Elza a spus…
vai ce pofta mi-ai facut...
Mihaela Petrescu a spus…
Si mie imi place aceasta traditie.
Erys a spus…
Iam, iam...faci pofta, care va sa zica?...
Frumoasa traditie, e adevarat!
denisia a spus…
Ce bine arată... cred că sunt delicioşi.
dennis a spus…
romanul gaseste orice scuza pentru a bea
Brandusa a spus…
Elza, sunt gustosi, pufosi, serveste !
Brandusa a spus…
Mihaela, ma bucur sa te am de partea mea, a traditiei.
Brandusa a spus…
Erys, am un cosulet plin si ce miros a copt mmm... fac pofta, daaaaaa !
Brandusa a spus…
Denisia, bine ai venit !
Brandusa a spus…
Dennis, din pacate, cam asa este !

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire